Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

У Києві розпочато демонтаж незаконної «реклами на колесах» (+фото)

06 березня 2018 року, 13:40

Комунальне підприємство «Київреклама» розпочало демонтаж незаконної «реклами на колесах» у столиці. Про це повідомили в Управлінні з питань реклами КМДА.

«Вчора відбулися перші демонтажі незаконної пересувної реклами силами нашого комунального підприємства. Демонтовано три рекламні площі з «газелей» на вулиці Басейній. Це перший демонтаж такої реклами силами КП «Київреклама» і другий у місті взагалі – нещодавно було демонтовано три рекламних засоби силами КП «Київблагоустрій», – повідомив очільник Управління з питань реклами Олександр Смирнов.

Усього в столиці близько 45 таких пересувних рекламних засобів, які також будуть демонтовані.

«Окрема дяка Управлінню патрульної поліції в місті Києві і його начальнику Юрію Зозулі за співпрацю з нашим КП і допомогу, їхні працівники забезпечували безпеку і порядок під час демонтажу. Що ж стосується власників цих рекламних «тачанок», то їм варто зрозуміти, що незаконному бізнесу в Києві не місце, тож нехай ведуть рекламний бізнес, використовуючи законні й дозволені формати рекламних засобів. А рекламодавцям варто переглянути ставлення до просування своєї продукції та послуг і припинити підтримувати незаконний бізнес, оскільки розміщення на цих незаконних «тачанках» – це й ваш імідж і репутація», – додав заступник голови КМДА Олексій Резніков.

Нагадаємо, у квітні 2017 року Київрада прийняла нові Правила розміщення зовнішньої реклами, а в грудні 2017 завершена робота над Схемою розміщення наземної реклами.

Такий формат рекламних засобів як «брендмобіль» не передбачено серед визначених дозволених форматів РЗ.

Згідно з цими документами також забороняється розміщувати рекламні засоби: на пішохідних і велосипедних доріжках, алеях, розподільних смугах шириною менше 2 м, ближче ніж 10 м до перехрещень вулиць і пішохідних переходів і зупинок; ближче ніж 20 м до транспортних розв’язок; ближче ніж 50 м до залізничних переїздів.

Також у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від розміру конструкцій – між найменшими форматами – сітілайтами – 40 метрів і так далі до 150 метрів між великими форматами.

Нові правила включають, серед іншого, уточнення дозволених і заборонених форматів конструкцій і їхніх розмірів, приділена особлива увага безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не будуть більше перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП тощо.

Завдяки ж упровадженню Схеми розміщення наземної реклами до кінця 2018 року кількість наземних рекламних конструкцій зменшиться із 7300, що існують, до 4390 одиниць.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]