Для киян запроваджено гарячу лінію для отримання консультацій щодо захисту прав споживачів
У Контактному центрі міста Києва 1551 розпочато надання консультацій із питань захисту прав споживачів. Алгоритм прийому звернень від громадян розроблено Департаментом промисловості та розвитку підприємництва та КБУ «Контактний центр міста Києва».
«Порушення прав споживачів, наприклад, продаж неякісних товарів – не рідкісне явище в столиці. Тому інформування громадян щодо їхніх гарантованих законом споживчих прав, а також масштабна роз’яснювальна робота не дасть можливості недоброчесним підприємцям заробити на необізнаності своїх покупців. Це створить умови для здорової конкуренції на ринку надання послуг та у торговельних мережах», – наголосив директор Департаменту промисловості та розвитку підприємництва Андрій Мельничук.
У разі необхідності повернення неякісного товару, обважування, відмови у видачі чеку, неякісно наданих побутових послуг (хімчистки, ательє, перукарні), незадовільного ремонту побутової техніки тощо споживач може звернутись на «гарячу лінію» 1551 і отримати консультацію щодо дій і правил оформлення заяв, необхідних для захисту своїх прав.
За словами директора КБУ «Контактний центр міста Києва» Лариси Жукової, інформаційно-консультаційна лінія з питань захисту прав споживачів працює цілодобово, у святкові та вихідні дні. Відтепер мешканці зможуть отримати відповідь чи роз’яснення з питань захисту прав споживачів та зафіксувати будь-яке порушення, що, можливо, допоможе убезпечити себе від придбання неякісних товарів і послуг у майбутньому.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]