Версія для людей із вадами зору

6 тисяч звернень до Контактного центру 1551 щодня свідчать про ефективну комунікацію киян і влади

04 вересня 2017 року, 9:45

Із 1 січня 2017 року до Контактного центру міста Києва надійшло понад 1 мільйон дзвінків і півмільйона звернень від столичних мешканців. Це свідчить про ефективність роботи Центру та зростання довіри киян до влади. Так, у порівняння з аналогічним періодом минулого року, кількість звернень громадян за різними категоріями зросла на 20%.

За добу до Центру надходить близько 6 тисяч звернень, які оперативно потрапляють до відповідних структурних підрозділів столичної адміністрації. Найчастіше мешканці Києва звертаються з питань житлового господарства, транспорту та соціального забезпечення.

Позитивна динаміка щодо збільшення кількості звернень від мешканців міста спостерігається щороку. Так, за минулий рік Центр отримав понад 2 млн звернень, а за 8 місяців цього року – понад 1,5 млн.

Цілодобово за телефоном 15-51 та за допомогою сайту оператори комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва» приймають скарги і пропозиції від мешканців міста. Також для ліквідації черги до операторів працює «База знань», яка у зручній, доступній формі надає киянам відповідь на основні питання.

Щодня Київ докладає багато зусиль задля вирішення важливих питань життєдіяльності міста та посилення комунікації між адміністрацією та столичними мешканцями.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua