Версія для людей із вадами зору

Андрій Щербина: «За літо фахівці «Центру комунального сервісу» надали понад мільйон дистанційних послуг та консультацій»

09 вересня 2020 року, 17:10

З початку червня і до кінця серпня фахівці Центру комунального сервісу (ЦКС) надали 1 117 332 послуги та консультації з питань житлово-комунального господарства. З огляду на те, що у столиці введені протиепідемічні заходи, усі послуги надаються у дистанційному режимі. Про це заявив генеральний директор «Центру комунального сервісу» Андрій Щербина.

«ЦКС допомагає мешканцям Києва за принципом «єдиного вікна» актуалізувати інформацію після повірки та заміни квартирних лічильників води і опалення, звірити нарахування, внести показання лічильників, внести зміни щодо кількості зареєстрованих осіб тощо. У сучасних умовах вкрай важливо, щоб усі кияни мали змогу отримати послуги, залишаючись удома та дотримуючись обмежувальних заходів. «Центр комунального сервісу» забезпечив споживачів житлово-комунальних послуг 10 надійними та дистанційними каналами обслуговування», – пояснив Андрій Щербина.

Генеральний директор підприємства деталізував, що з червня до серпня фахівці ЦКС опрацювали:

Керівник підприємства також нагадав про дистанційні способи сплати за спожиті  житлово-комунальні послуги, зокрема, особистий кабінет на сайті центру та QR-код, що надрукований на кожному рахунку-повідомленні. За допомогою цих сервісів розрахуватися можна як за всі послуги разом, так і за будь-яку окремо без комісії карткою киянина.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua