Більше 2 млн користувачів: міський застосунок «Київ Цифровий» поділився результатами за два роки
Міському застосунку «Київ Цифровий» виповнюється два роки. Про це повідомив керівник цифрової трансформації Києва і заступник голови КМДА Петро Оленич.
«2 роки міському застосунку «Київ Цифровий». Попереду багато нового, зокрема інтеграція з наймасштабнішим цифровим сервісом України. Подробиці вже скоро», – написав Петро Оленич.
За цей час функціонал застосунку став незамінним помічником кожного жителя столиці. А з початком повномасштабного вторгнення швидко адаптувався під нові потреби містян.
Нагадуємо, що застосунок було створено, щоб полегшити взаємодію киян із різними сервісами у столиці. Першою функцією «Київ Цифровий» стала оплата проїзду у громадському транспорті та поповнення транспортних карток. Із часом можливості застосунку розширились.
За два роки стали доступні такі сервіси як:
- рух транспорту;
- моніторинг якості повітря;
- оплата паркування, встановлення таймеру парковки та паркувальні абонементи;
- запис до ЦНАПу;
- електронні петиції;
- опитування.
А з повномасштабним вторгненням застосунок став платформою, що буквально рятує життя, оскільки містить:
- сповіщення про повітряну тривогу;
- мапу укриттів;
- мапу гуманітарних штабів і пунктів обігріву;
- волонтерську допомогу армії.
Команда «Цифрового» поділилася підсумками роботи на своїй сторінці у Facebook:
«За 2 роки кияни додали у застосунок 700 тисяч транспортних карт, придбали 24 мільйони QR-квитків, додали 450 тисяч авто, щоб зручно оплатити паркування майже 700 тисяч разів, а також сплатили близько 450 тисяч штрафів, отримали 2 мільйони сповіщень від комунальників, в яких «Центральна Диспетчерська Служба з питань ЖКГ 1557» попереджала про ремонтні роботи зі світлом, водою та опаленням, написали 130 тисяч звернень у підтримку. Крім того, застосунок адаптувався до воєнного стану та надіслав понад 650 сповіщень про тривогу».
Напередодні різдвяних свят у застосунку «Київ Цифровий» з’явилась можливість стати «Таємним поштариком». За допомогою сервісу кияни надіслали один одному 200 тисяч теплих привітань зі святами. За словами містян, цей сервіс виявився дуже підтримуючим у ці непрості часи.
Скоро на користувачів застосунку «Київ Цифровий» чекає інтеграція з наймасштабнішим цифровим сервісом України.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]