Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Дмитро Левченко: «Перегляд вартості проїзду частково зменшить збитковість пасажирських перевезень»

30 травня 2017 року, 15:40

Міська адміністрація розглядає можливість збільшення тарифу на проїзд у громадському транспорті на 1 гривню, що частково подолає збитковість і компенсує витрати на електроенергію та заробітну плату працівникам «Київпастрансу». Про це заявив генеральний директор КП «Київпастранс» Дмитро Левченко.

«Вартість проїзного квитка складається, зокрема із собівартості перевезення,  а це – заробітна плата, паливно-мастильні матеріали, електроенергія, обслуговування та ремонт рухомого складу. Зважаючи на значне підвищення вартості цих основних складових, сьогодні суттєво зросла собівартість однієї поїздки», – пояснив  Дмитро Левченко.

Тарифи на послуги з перевезення пасажирів діють у Києві з лютого 2015 року і становлять 3 гривні на проїзд наземними видами транспорту, 4 грн – на проїзд у міській електричці. За розрахунками спеціалістів, економічно обґрунтований тариф – 6,91 грн – на проїзд наземними видами транспорту та 15,39 грн – на проїзд міською електричкою.

«Така невідповідність між реальними та діючими тарифами робить пасажирські перевезення в столиці збитковими», – заявив він.

Дмитро Левченко повідомив, що перегляд вартості проїзду дозволить частково зменшити збитковість пасажирських перевезень і спрямувати кошти на електроенергію та підвищення заробітної плати 10 тисячам працівників комунального підприємства.

«Нагадаю, що ці фактори не залежать від нас. За рішенням Кабінету Міністрів, оплата праці працівників підземки була приведена у відповідність до мінімально встановленої зарплати у 3200 гривень», – зауважив генеральний директор «Київпастрансу».

Він також зауважив: «Задовольняючи потреби киян, ми повинні надавати якісні транспорті послуги, забезпечувати комфорт і дбати про безпеку пасажирів. А це означає, що  «Київпастранс» повинен, як мінімум, проводити капітальний і середній  ремонти рухомого складу, впроваджувати нові маршрути, зменшувати інтервали руху на існуючих. На заміну застарілим і зношеним ми маємо купувати нові транспортні засоби, бо, передусім, це безпека людей, безпека руху. Все це значні, але необхідні витрати».

Дмитро Левченко резюмував, що для того, щоб громадський транспорт повноцінно функціонував, із належним рівнем безпеки та якості, столична адміністрація вимушена прийняти рішення про підвищення транспортного тарифу, з частковою компенсацією вартості проїзду з міського бюджету та збереженням усіх пільг.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]