Інформація про холерну паличку у водопровідній воді не відповідає дійсності, якість води відповідає санітарним нормам
ПрАТ «АК «Київводоканал» спростовує інформацію про те, що водопровідна вода може бути небезпечна та через неї можуть поширюватись хвороби.
Наразі у мережі розповсюджується фейкова інформація про можливий спалах холери через холерну паличку у воді. Таке повідомлення вже поширилося пабліками та чатами різних міст. У дописах зазначається, що навіть чистити зуби та мити фрукти і овочі необхідно винятково кип’яченою водою.
Як зазначають у «Київводоканалі», ця інформація не відповідає дійсності і, скоріше за все, спрямована на дестабілізацію ситуації та нагнітання паніки серед населення.
Підприємство наголошує, що якість питної води контролюється за показниками епідемічної безпеки та санітарно-хімічними показниками безпечності. Жодних відхилень від ДСанПіН 2.2.4-171-10 наразі немає, водопровідна вода цілком безпечна.
«Київводоканал» забезпечений усіма необхідними реагентами в достатній кількості, всі водопровідні споруди працюють у штатному режимі, всі процеси з водопідготовки відбуваються в установленому порядку.
«Інформація про нібито неякісну водопровідну воду є частиною інформаційної боротьби, яка точиться у рамках війни з російськими окупантами. Навіть у найскладніші часи, у період активних бойових дій навколо міста, «Київводоканал»суворо дотримувався технологій водопідготовки та подавав у домівки киян безпечну питну воду. Ми продовжуємо це робити і надалі, жодних причин для хвилювання щодо безпеки водопровідної води немає», – сказав голова правління – генеральний директор «Київводоканалу» Сергій Крушановський.
Інформація про якість води у Києві щодня публікується на офіційному сайті «Київводоканалу» та сторінці у Facebook.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]