Версія для людей із вадами зору

Із 5 до 16 квітня енергоофіси YASNO обслуговуватимуть клієнтів дистанційно

02 квітня 2021 року, 11:37

У зв’язку із запровадженими у столиці карантинними обмеженнями, постачальник електроенергії, газу та енергоефективних рішень YASNO інформує, що у період з 5 до 16 квітня в енергоофісах призупиняється очне обслуговування клієнтів. YASNO закликає вирішувати питання з електро- та газопостачання дистанційно.

Розрахуватися за електроенергію та газ без комісії, передати показання лічильників електроенергії, отримати консультації та замовити енергоефективні товари, а також приєднатися до постачання газу від YASNO, не виходячи з дому допоможуть такі сервіси YASNO:

Також для кожного енергоофісу у столиці виділені додаткові електронні адреси для комунікації із клієнтами.

«Безпека та здоров’я клієнтів та співробітників YASNO – наш головний пріоритет. Ми маємо всі можливості, аби в умовах запровадження суворого карантину забезпечувати якісний сервіс дистанційно. Будь ласка, підказуйте людям похилого віку, рідним, друзям та сусідам, як можна швидше вирішувати комунальні питання телефоном та через інтернет», – сказав директор YASNO в Києві Віктор Мельников.

Із питань якості та надійності електропостачання, стабільності напруги, усунення аварій у мережі, встановлення електролічильників та фіксації їх показань, підключення/відключення від мережі клієнтам слід звертатись до свого оператора системи розподілу.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua