Версія для людей з порушеннями зору
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ Портал Послуг
Версія для людей з порушеннями зору

Із 5 травня і до кінця місяця киянам необхідно передати показання квартирних лічильників

05 травня 2025 року, 15:55

Із 5 до 31 травня у столиці триває період передачі показань вузлів розподільного обліку води (квартирних лічильників). Як нагадують у комунальному концерні «Центр комунального сервісу» (ЦКС), якщо у квартирі встановлено бойлер, і споживачі не користуються послугою з постачання гарячої води, вони обов’язково мають щомісяця подавати показання приладів обліку, навіть якщо вони не відрізняються від попередніх.

Передавати показання можна дистанційно через:

  • особистий кабінет споживача на платформі ЦКС (гаряча та холодна вода); 
  • особистий кабінет на сайті «Київтеплоенерго» (гаряча вода);
  • особистий кабінет на сайті «Київводоканал» (холодна вода та водовідведення гарячої води); 
  • мобільний додаток «Комуналка»;
  • при оплаті через банківські та фінансові установи;
  • телефон Call-центру: (044) 247-40-40 , 099-247-40-40 (Vodafone), 093-247-40-40 (Lifecell), 096-247-40-40 (Kyivstar);
  • безкоштовну телефонну лінію: 0-800-404-407 (з мобільного);
  • чат-бот Viber і Telegram для передачі показань квартирних лічильників;
  • додаткові стаціонарні телефони та скриньки для прийому показань у  сервісних центрах.

Якщо вчасно не передати показання лічильників, нарахування здійснюватимуться за показаннями загальнобудинкового лічильника, а при його відсутності – за нормою.

Якщо показання лічильників не передавались значний період часу, відкоригувати їх можна в сервісному центрі ЦКС або за допомогою дистанційних каналів (контакти за посиланням – https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/).

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]