ОНОВЛЕНО: Фахівці усунули технічні несправності в роботі транспортних карт для оплати проїзду в метро
12 березня 2023 року, 10:16
Із технічних причин на станціях метро тимчасово не працювали транспортні картки, які були щойно поповнені. Про це повідомляють у Київському метрополітені.
Фахівці оперативно усунули технічні несправності.
Сплатити за проїзд у метрополітені можна:
- Транспортною карткою;
- Разовим паперовим Qr-квитком;
- Qr-кодом, згенерованим у додатку «Київ Цифровий»;
- Безконтактною банківською карткою;
- Мобільним додатком ApplePay та Google Pay.
Нагадаємо, що оператором оплати проїзду у громадському транспорті визначено КП «ГІОЦ».
У разі виникнення запитань щодо сплати проїзду, просимо телефонувати на гарячу лінію оператора (044) 366 55 55.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]