Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

ОНОВЛЕНО: Фахівці усунули технічні несправності в роботі транспортних карт для оплати проїзду в метро

12 березня 2023 року, 10:16

Із технічних причин на станціях метро тимчасово не працювали транспортні картки, які були щойно поповнені. Про це повідомляють у Київському метрополітені.

Фахівці оперативно усунули технічні несправності.

Сплатити за проїзд у метрополітені можна:

  • Транспортною карткою;
  • Разовим паперовим Qr-квитком;
  • Qr-кодом, згенерованим у додатку «Київ Цифровий»;
  • Безконтактною банківською карткою;
  • Мобільним додатком ApplePay та Google Pay.

Нагадаємо, що оператором оплати проїзду у громадському транспорті визначено КП «ГІОЦ».

У разі виникнення запитань щодо сплати проїзду, просимо телефонувати на гарячу лінію оператора (044) 366 55 55.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]