Версія для людей із вадами зору

«Київводоканал» попереджає про випадки шахрайства із процедури опломбування лічильників

02 березня 2018 року, 11:55

Останнім часом до контакт-центрів «Київводоканалу» надходять скарги щодо шахрайства із процедури опломбування лічильників та їх передачі на комерційний облік. Про це попередили в ПрАТ «АК «Київводоканал».

За інформацією мешканців, до їхніх квартир приходять невідомі та представляються уповноваженими особами «Київводоканалу» або підрядної організації ТОВ «Мастергаз». Шахраї пропонують за грошову компенсацію опломбувати лічильник та передати його на комерційний облік, вимагаючи від споживачів надати пакет документів для нібито оформлення договору. Після цього – опломбовують лічильник пломбами, схожими на пломби «Київводоканалу».

«Київводоканал» офіційно заявляє, що не співпрацює із жодними підрядними організаціями для проведення процедури опломбування лічильників, а також запевняє, що жодна інформація про опломбування та передачу таких лічильників на комерційний облік не надходить.

Щоб не стати жертвою шахраїв, перевіряйте наявність посвідчення працівника «Київводоканалу» та слідкуйте, щоб у його наряді був вказаний номер вашої квартири.

Для опломбування лічильника необхідно залишити заявку в Центрі обслуговування споживачів «Київводоканалу» за тел.: (044) 202-02-02, 202-02-04, 200-73-55. Процедура безкоштовна.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua