Кияни можуть вирішити питання заборгованості за житлово-комунальні послуги шляхом її реструктуризації (+фото)
Кияни, які мають заборгованість за спожиті комунальні послуги, можуть укласти договір реструктуризації, тобто оплати боргу частинами. Укласти договір можна як офлайн, так і в онлайн-режимі, якщо споживач перебуває за межами міста чи країни. Після укладення угоди реструктуризації споживачу не нараховують штрафні санкції. Про це сьогодні під час брифінгу повідомила заступниця комерційного директора КК «Центру комунального сервісу» (ЦКС) Юлія Петрик.
«Реструктуризація боргу – це можливість оплатити заборгованість частинами. Укласти угоду можна, звернувшись до одного із сервісних центрів ЦКС або дистанційно. Наші фахівці допоможуть укласти відповідний договір та графік погашення суми заборгованості з урахуванням фінансової спроможності споживача», – наголосила Юлія Петрик.
Вона підкреслила, що за останні пів року в ЦКС уклали 563 договори реструктуризації, з яких 344 – за послуги гарячого водопостачання і тепла. Це вдвічі більше, ніж за аналогічний період минулого року.
«Тобто все більше громадян користуються цим механізмом. Реструктуризація дозволяє не лише убезпечити споживача від нарахування штрафних санкцій, а й не втратити призначену субсидію. Оскільки споживачам, котрі мають заборгованість за спожиті послуги понад три місяці та яка перевищує 680 грн, субсидія не нараховується. Договори укладають на послуги: постачання гарячої води та теплової енергії, централізованого водопостачання і водовідведення, а також утримання будинків і споруд та прибудинкових територій / управління багатоквартирним будинком, вивезення побутових відходів», – повідомила Юлія Петрик.
Щоб укласти договір реструктуризації, необхідно зробити наступні кроки:
- звернутись до будь-якого сервісного центру (за попереднім записом) чи в порядку живої черги;
- без відвідування сервісного центру дистанційно передати документи через месенджер у Facebook, Skype чи Telegram. Споживачі також можуть підписати договір за допомогою ЕЦП, навіть перебуваючи за межами України;
- надати фахівцю відповідну заяву, яка пишеться в довільній формі. Фахівці допоможуть її правильно скласти;
- додати до заяви документи: паспорт (або ID-картку), картку платника податків (індивідуальний ідентифікаційний номер – IПH), якщо ІПН немає в ID-картці, правовстановлюючий документ на квартиру та витяг із державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Звертаємо увагу! Якщо договір укладає представник власника, то обов’язково має бути довіреність від власника (завірена відповідно до чинних правових норм) та його паспорт.
Детальніше про договір, спосіб оплати та отримати відповіді на інші питання можна на сайті Центру комунального сервісу в розділі «Боржникам».
Зв’язатися з фахівцями та проконсультуватися можна за дистанційними каналами обслуговування ЦКС:
- месенджер у Facebook: https://www.facebook.com/cks.com.ua
- Skype чи Telegram: https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/
- Сall-центр за номером – (044) 247-40-40.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]