Кияни почали більше користуватися бюветними комплексами: з лютого споживання бюветної води зросло більш як удвічі
Кияни почали більше користуватися бюветними комплексами: з лютого споживання бюветної води зросло більш як удвічі. Так, за лютий цього року споживання води становило 25 тисяч кубометрів, а в липні – майже 56 тисяч. Про це повідомило спеціалізоване водогосподарське комунальне підприємство «Київводфонд».
«Попри те, що багато людей змушені були виїхати з міста через повномасштабну агресію рф, обсяги споживання води неухильно збільшувались. В умовах воєнного стану багато продовольчих точок тимчасово припинили роботу. За таких обставин функціонування бюветів було критично важливим, щоб задовольнити потребу в питній воді. Ми ще раз переконались: бюветна мережа має працювати у столиці, адже це безоплатна та якісна вода», – сказала директорка «Київводфонду» Світлана Козловська.
Із початку воєнного стану динаміка споживання води в середньому зростала на 4 тисячі кубометрів води на місяць.
«Ми приділяємо велику увагу обслуговуванню бюветної мережі. Аварійна служба працює без вихідних і виконує всі звернення без винятку. Якщо щось наразі виконати неможливо (відсутня запчастина, потрібен тривалий ремонт), це фіксується і вказується орієнтовний термін відновлення. Також працюють відповідні служби, які стежать за якістю питної води та постійно беруть пробу в усіх районах міста. У разі виявлення порушень або відхилень результатів якості, інформацію оперативно передають нам, і диспетчер дистанційно вимикає бюветний комплекс за допомогою GSM-модуля, а санітарно-профілактичні роботи проводять протягом трьох днів. Усі результати аналізів розміщуємо на сайті відповідно до кожного бюветного комплексу», – зазначила Світлана Козловська.
Як раніше повідомляв заступник голови КМДА Петро Пантелеєв, запроваджена торік система GSM-сигналізації на столичних бюветах дала змогу в рази скоротити час на ремонт та аварійне обслуговування комплексів, а можливість дистанційного керування сприяла підвищенню безпеки в роботі персоналу у воєнний час. Нині працівники спеціалізованого підприємства «Київводфонд» протягом 1-2 годин реагують на поломку бювету та економлять пальне, оскільки частина роботи виконується дистанційно.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]