Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

КК «Центр комунального сервісу» пропонує киянам зручні способи розрахунків за спожиті  житлово-комунальні послуги

13 січня 2023 року, 15:52

У КК «Центр комунального сервісу» (ЦКС) нагадують, що рахунки за житлово-комунальні послуги, спожиті у грудні, оновлено. Для киян є два зручні способи онлайн-оплат за спожиті послуги: особистий кабінет на сайті ЦКС або через індивідуальний QR-код, що надрукований на кожному рахунку-повідомленні.

Для оплати через особистий кабінет достатньо виконати 3 прості кроки:

  1. Створити обліковий запис, зазначити ПІБ, електронну адресу та номер телефону.
  2. Додати об’єкт (квартиру або кілька – для допомоги при оплаті старшим сусідам та родичам).
  3. Обрати зручний спосіб оплати та розрахуватись.

   Щоб оплатити за допомогою QR-коду, потрібно:

  • зісканувати код із рахунку та перейти за посиланням;
  • ввести номер телефону та електронну адресу;
  • натиснути «Сплатити».

         Квитанції про оплату після онлайн-розрахунку надходять на електронну пошту, а також зберігаються в особистому кабінеті.

         Нагадуємо, що оплатити без комісії можна за допомогою картки киянина. Оформити її у відділеннях «Ощадбанку» мають право всі, хто зареєстрований у Києві, жителі інших міст, які офіційно працевлаштовані в столиці, а також вимушені переселенці.

         У комунальному концерні «Центр комунального сервісу» зауважили, що також сплатити за послуги можна онлайн через мобільні застосунки, каси банківських установ за встановленим графіком їхньої роботи, який можна дізнатися на офіційних сайтах, у муніципальних електронних додатках тощо.

Для отримання електронних рахунків на e-mail можна залишити заявку за посиланням: https://cks.com.ua/bill

Щоб провести звіряння нарахувань та розрахунків за особовим рахунком, у КК «Центр комунального сервісу» пропонують скористатися такими сервісами:

- особистий прийом у сервісних центрах, що працюють за попереднім записом та визначеним переліком питань;

- месенджер у Facebook – для консультацій з усіх питань з можливістю обміну документами;

- Skype-зв’язок – для консультацій з усіх питань з можливістю обміну документами;

- Telegram-канал – для консультацій з усіх питань з можливістю обміну документами;

- розділ «Дистанційне обслуговування» на сайті – для оформлення заявок, зокрема, для отримання електронних дублікатів рахунків-повідомлень;

- сall-центр (044) 247-40-40 – для оперативних консультацій та передачі показань;

- безкоштовна телефонна лінія 0 800 404 407 – для передачі показань лічильників з мобільних телефонів;

- стаціонарні номери телефонів – для передачі показань лічильників з міських телефонів;

- сервіс «Зворотний зв’язок» на сайті – для оперативних консультацій.

Із детальною інформацією про дистанційні канали обслуговування можна ознайомитися за посиланням: https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/

 КК «Центр комунального сервісу» дякує всім, хто з розумінням ставиться до роботи працівників житлово-комунальної сфери та попри воєнний стан і непросту соціально-економічну ситуацію продовжує сплачувати за спожиті житлово-комунальні послуги.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]