Версія для людей із вадами зору

Контакт-центр «Центру комунального сервісу» надає киянам понад 100 тисяч консультацій на місяць 

11 листопада 2021 року, 10:15

Відділ дистанційного обслуговування споживачів КК «Центр комунального сервісу» (ЦКС) щомісяця обслуговує понад 100 тисяч киян, які звертаються з питань житлово-комунальних послуг за телефоном: (044)247-40-40. Про це повідомив комунальний концерн.

За цим номером кияни можуть отримати роз’яснення з питань нарахувань, коригувань та перерахунків, укладення договорів та актуалізації інформації про нових власників.

Також за вказаним номером можна проконсультуватися із питань внесення результатів повірки лічильників, актуалізації інформації щодо заміни та встановлення лічильників на облік, передачі показань, а також замовити опломбування лічильників та дізнатися способи оплати за комунальні послуги.

Окрім цього, оператори контакт-центру допоможуть із записом до електронної черги винятково із питань: укладення договорів про надання послуг, договорів реструктуризації заборгованості та отримання завірених копій документів та довідок, зокрема, довідки про стан заборгованості.

Нагадаємо, що з 1 листопада ЦКС приймає споживачів у сервісних центрах лише за умови наявності: негативного ПЛР-тесту або експрес-тесту на визначення антигена строком дії 72 години, «зеленого» COVID-сертифіката або документа про одужання.

Перелік усіх сервісів ЦКС за посиланням: https://cks.com.ua/to_consumers.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua