Версія для людей із вадами зору

Контактний центр міста Києва 15-51 шукає фахівців із прийому звернень

07 вересня 2017 року, 10:40

Триває прийом документів на вакантні посади фахівців відділу прийому звернень у КБУ «Контактний центр міста Києва 15-51».

Вимоги до кандидата:

  • вища, середня або середня спеціальна освіта;
  • хороша дикція, володіння навичками ділового мовлення, етичного спілкування;
  • впевнене користування ПК;
  • швидкісний набір тексту;
  • вільне володіння українською мовою (усно та письмово);
  • відповідальний підхід до роботи;
  • комунікабельність (готовність спілкуватися з різними людьми);
  • стресостійкість.

 

Основні обов’язки фахівця відділу прийому звернень:

  • прийом вхідних дзвінків;
  • реєстрація звернень заявників;
  • надання консультацій заявникам (із широкого загалу питань, пов’язаних із життєдіяльністю міста);
  • інформування щодо норм законодавства та актуальних питань державної політики.

Детальна інформація про вакансію та умови праці – за посиланням.

Нагадаємо, що КБУ «Контактний центр міста Києва» – це прямий зв’язок громадян зі столичною владою. Щодня за телефоном 15-51 оператори установи приймають скарги  та пропозиції від мешканців міста для покращення якості життя у столиці.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua