Версія для людей із вадами зору

Лише 13% пасажирів столичного метро продовжують користуватись жетонами

30 жовтня 2019 року, 16:52

Лише 13% пасажирів користуються жетонами у столичному метро. Про це повідомили у КП «Київський метрополітен».

Як наголосили у підприємстві, до зимових свят QR-квиток для разових поїздок повністю замінить застарілий пластик.

Уже сьогодні можна користуватися електронним квитком, а при його поповненні на 50 поїздок вартість кожної становитиме 6,5 грн.

Нагадуємо, що оплатити поїздку у громадському транспорті можна за допомогою єдиного електронного квитка (Kyiv Smart Card, разовий QR-квиток) або картки киянина.

Довідково.

Придбати та поповнити е-квиток можна:

  • на 10 станціях КП «Київський метрополітен»: «Хрещатик», «Театральна», «Майдан Незалежності», «Академмістечко», «Лісова», «Арсенальна», «Теремки», «Видубичі», «Сирець» та «Почайна»;
  • у 322 точках «Т кіоск»;
  • через мобільний додаток Kyiv Smart City;
  • в особистому кабінеті киянина;
  • через платіжні термінали: Easy pay (1800 терміналів), Ibox (1110 терміналів), 2clik (725 терміналів).

Тарифи (при придбанні поїздок на транспортну карту Kiev Smart Card):

  • 1-9 поїздок – 8 грн за квиток;
  • 10-19 поїздок – 7,70 грн;
  • 20-29 поїздок – 7,40 грн;
  • 30-39 поїздок – 7,10 грн;
  • 40-49 поїздок – 6,80 грн;
  • 50 поїздок – 6,50 грн.

Для забезпечення підтримки пасажирів створено портал transport.kyivcity.gov.ua, сторінку Kyiv Smart Card у Facebook, сall-центр: (044) 366 55 55), що працює у режимі 24/7, та команду техпідтримки для оперативного реагування на звернення пасажирів.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua