Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Минулого тижня столичним метро скористались понад 5 мільйонів пасажирів, із яких майже 1,2 мільйона – пільговики

31 жовтня 2023 року, 16:11

Минулого тижня столичним метро скористались понад 5 мільйонів пасажирів, із яких майже 1,2 мільйона – пільговики. Про це інформує КП «Київський метрополітен».

Для безпечного та безперебійного руху поїздів на підприємстві тривають планові роботи з утримання колійного господарства. Минулого тижня фахівці замінили 29 шпал та 20 брусів на стрілочних переводах. Окрім того, проходять почергові капітальні ремонти ескалаторів на станціях «Палац спорту» та «Либідська».

Підприємство закликає пасажирів бути обачними та обережними під час користування ескалаторами. Минулого тижня працівники підземки зупиняли ескалатори 66 разів, щоб запобігти травмуванню пасажирів, та 38 разів – через потрапляння в них сторонніх предметів, що перевозили пасажири. Зокрема, ремінь від жіночого пальто зупинив ескалатор на станції «Либідська».

Інтервали руху поїздів у години пік у будні дні наразі становлять 02:30-03:00 хвилини, у міжпікові – 05:00-05:30 хвилин. У вихідні дні інтервал між поїздами вдень – 6-7 хвилин. Детальна інформація про графік роботи метрополітену за посиланням: http://metro.kyiv.ua/node/7290.

Нагадуємо, що у столичному метрополітені доступні такі засоби оплати проїзду:

  • транспортна карта;
  • qr-квиток;
  • qr-код, згенерований у застосунку Київ Цифровий;
  • безконтактна банківська картка;
  • мобільні додатки ApplePay та Google Pay.

Оператором оплати проїзду у громадському транспорті визначено КП «ГІОЦ», тож у разі виникнення запитань необхідно телефонувати на гарячу лінію оператора: 044-366-55-55.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]