Минулого тижня столичним метро скористалися 4,2 мільйона пасажирів, із яких майже 960 тисяч – пільговики
Минулого тижня столичним метро скористалися 4,2 мільйона пасажирів, із яких майже 960 тисяч – пільговики. Про це повідомляє КП «Київський метрополітен».
На підприємстві проходять планові роботи з утримання інфраструктури. Зокрема, з 29 липня до 5 серпня замінили 12 шпал, 16 брусів та 25 метрів рейки. Крім того, триває плановий капітальний ремонт ескалатора № 2 на станції «Вокзальна».
Водночас через недотримання пасажирами правил користування трапляються зупинки ескалаторів. Так, із різних причин минулого тижня відбулося 96 зупинок ескалаторів. Зокрема, 6 разів пасажири зупиняли ескалатор ручкою «стоп» без необхідності, 52 – для уникнення травмування, 25 – через потрапляння особистих речей. Закликаємо бути обачними та дотримуватися правил поведінки.
Інтервали руху поїздів у будні, в години пік становлять орієнтовно 3-4 хвилини, а у міжпікові – 6:00–6:30 хвилин. У вихідні дні час очікування поїзда складає 6-7 хвилин. Звертаємо увагу, рух поїздів «синьою» лінією здійснюється між станціями «Героїв Дніпра» – «Либідська», а між станціями «Теремки» – «Деміївська» працює «човниковий» рух поїздів з інтервалом 13 та 17 хвилин, залежно від напрямку руху.
Детально про режим роботи за посиланням: http://metro.kyiv.ua/node/7290.
КП «Київський метрополітен» нагадує, що для безпечного та комфортного користування метрополітеном маломобільні пасажири можуть замовити супровід. Для цього необхідно зателефонувати за номером 044-238-55-11 або 050-448-91-71. Працівники просять телефонувати щонайменше за годину до запланованої поїздки, а також повідомити маршрут прямування в метрополітені для організації супроводу.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]