Минулого тижня столичним метро скористалися 4,4 мільйона пасажирів, із яких 1 мільйон – пільговики
Минулого тижня столичним метро скористалися 4,4 мільйона пасажирів, із яких 1 мільйон – пільговики. Про це повідомляє КП «Київський метрополітен».
На підприємстві проходять планові роботи з утримання інфраструктури, зокрема з 1 до 8 липня замінили 28 шпал та 16 брусів на стрілочних переводах. Крім того, триває плановий почерговий капітальний ремонт ескалаторів на станції «Шулявська» та ескалатора № 2 на станції «Вокзальна».
Водночас через недотримання пасажирами правил користування трапляються зупинки ескалаторів. Так, із різних причин минулого тижня відбулося 133 зупинки ескалаторів. Зокрема, 9 разів пасажири зупиняли ескалатор ручкою «стоп» без необхідності, 60 – для уникнення травмування, 41 – через потрапляння особистих речей. Підприємство закликає бути обачними та дотримуватися правил поведінки.
Інтервали руху поїздів у будні, в години пік становлять орієнтовно 3–4 хвилини, а у міжпікові – 6:00–6:30 хвилин. У вихідні дні час очікування поїзда складає 6–7 хвилин. Звертаємо увагу, рух поїздів «синьою» лінією здійснюється між станціями «Героїв Дніпра» – «Либідська», а між станціями «Теремки» – «Деміївська» працює «човниковий» рух поїздів із інтервалом 13 та 17 хвилин, залежно від напрямку руху. Детально про режим роботи за посиланням: http://metro.kyiv.ua/node/7290.
Нагадаємо, що під час масової ракетної атаки на столицю, 8 липня, на станціях метрополітену укривалися 32 000 людей, із яких 2 200 – діти. Під час повітряної тривоги на вхід відчинені без винятків усі вестибюлі підземних станцій, а 46 підземних станцій цілодобово працюють у режимі укриття. Крім того, на станціях доступні лави, модульні стільці, ковдри та матраци, що видають чергові працівники. Водночас працівники столичної підземки просять ставитися до цих речей дбайливо та повертати їх після завершення тривоги.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]