Версія для людей із вадами зору

Місто забезпечує засобами індивідуального захисту насамперед медиків лікарень, що приймають пацієнтів із підозрою на коронавірус – Микола Поворозник

24 березня 2020 року, 20:49

Місто забезпечує засобами індивідуального захисту насамперед медиків лікарень, що приймають пацієнтів із підозрою на коронавірус. Про це на своїй сторінці у Facebook написав перший заступник голови КМДА Микола Поворозник.

Він нагадав, що сьогодні визначені сім таких лікарень (3 – для дорослих, 2 – для дітей, 2 – для вагітних):

  • КНП «Олександрівська клінічна лікарня м. Києва»;
  • КНП «Київська міська клінічна лікарня № 4»;
  • КНП «Київська міська клінічна лікарня № 9»;
  • КНП «Київська міська дитяча клінічна лікарня № 1»;
  • КНП «Київська міська дитяча клінічна інфекційна лікарня»;
  • КНП «Київський міський пологовий будинок № 3»;
  • КНП «Київський міський пологовий будинок № 5».

«Усі ці заклади забезпечені експрес-тестами на виявлення коронавірусу. Загалом місто вже отримало 9 тис. із замовлених і придбаних тестів», – підкреслив Микола Поворозник.

Він також наголосив, що КНП «Київська міська клінічна лікарня № 8» не входить до цього переліку.

Перший заступник голови КМДА  також нагадав, що при перших симптомах гострого респіраторного захворювання треба залишатися вдома та телефонувати сімейному лікарю, а не їхати до зазначених лікарень, наражаючи на небезпеку себе та інших осіб.

«Зв’яжіться зі своїм сімейним лікарем телефоном, тримайте з ним зв’язок та виконуйте рекомендації! У разі погіршення самопочуття – викликайте швидку. Закликаю: не їдьте при першому недомаганні до вищезгаданих лікарень! Цим ви наражаєте себе і своїх рідних на небезпеку та заважаєте роботі медиків, які рятують життя», – зазначив Микола Поворозник.

Нагадаємо, у столиці також працює цілодобова гаряча лінія «Порада лікаря за телефоном», куди також можна звернутися у разі виявлення симптомів, схожих на ознаки коронавірусу.

На неї кияни можуть телефонувати за номером: 15-83 зі стаціонарного (безкоштовно) та 044-235-01-01 – із мобільного (згідно з тарифами оператора).

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua