Версія для людей із вадами зору

Найвищий відсоток виконання звернень громадян у квітні зафіксовано у Святошинському, Голосіївському та Оболонському районах столиці

18 травня 2021 року, 13:05

За рівнем виконання звернень громадян з питань життєдіяльності району, житлового господарства та забезпечення благоустрою міста найвищі показники за квітень 2021 року мають Святошинський, Голосіївський та Оболонський райони столиці. Про це повідомляє Департамент економіки та інвестицій КМДА.

Сумарно за усіма оцінюваними показниками першість має Голосіївський район. За січень-квітень 2021 року оцінювання здійснювалося за 14 показниками з 21. Також у квітні 2021 року не оцінювалася робота з надання адміністративних послуг та якість і рівень організації ярмарків через обмежений доступ відвідувачів до приміщень ЦНАПів та заборону на проведення ярмарків в місті з метою запобігання поширенню COVID-19.

Найвищий відсоток освоєння капітальних видатків на роботи з будівництва (реконструкції) та/або капітального ремонту зафіксовано у Голосіївському, Оболонському, Святошинському та Шевченківському районах міста Києва. 

За рівнем забезпечення надійної та безпечної експлуатації ліфтового парку в житловому фонді, що належать територіальній громаді м. Києва, найкращі значення показника у квітні 2021 року спостерігались у Шевченківському, Святошинському та Печерському районах міста. Тут зафіксована найнижча середня щоденна кількість простоїв ліфтів понад 1 добу.

У січні-квітні 2021 року видано 943 аварійні контрольні картки на порушення благоустрою у зв’язку з проведенням аварійних робіт на інженерних мережах, із них закрито 560. Найкраща ситуація з відновленням благоустрою в місцях аварійних розриттів – у Деснянському, Солом’янському та Святошинському районах.

Від початку року в Києві спостерігається тенденція зростання кількості укладених мешканцями декларацій із сімейними лікарями. Тут лідирують Дарницький та Шевченківський райони. За рівнем охоплення профілактичними щепленнями, відповідно до річного плану-календаря, першість – у Печерського, Дарницького та Подільського районів.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua