Версія для людей із вадами зору

Олександр Смирнов: Зміни до Порядку розміщення зовнішньої реклами спрощують процес її погодження і прибирають неузгодженості

23 жовтня 2020 року, 15:24

У Києві внесено зміни до Порядку розміщення зовнішньої реклами в місті Києві. Вони спрощують бюрократичний процес, оскільки прибирають необхідність надання паспорту фасаду Департаменту містобудування та архітектури при погодженні дозволів на певні рекламні засоби. Про це повідомив начальник Управління з питань реклами Олександр Смирнов.

«Зміни невеликі, але відчутні як для міста, так і для підприємців. Ми ліквідували суттєву, так би мовити, неузгодженість між структурами міської держадміністрації. Відтепер Департамент містобудування та архітектури не має підстав для відмови у погодженні дозволу на розміщення певних рекламних засобів, посилаючись на відсутність зареєстрованого у них паспорта фасаду», – повідомив начальник Управління.

За його словами, такі зміни передбачені при погодженні дозволу на розміщення таких фасадних рекламних засобів як «Спеціальна рекламна конструкція на фасаді будинку (будівлі) (РЗ016)» та «Спеціальна рекламна конструкція, що розміщується під кутом до фасаду будинку (будівлі) (РЗ017)».

«Водночас ми хочемо нагадати, що Правила залишаються незмінними. У нас досі столиця поділена на 5 форматних зон розміщення рекламних засобів та на 2 зони обмеженого використання вивісок, у яких є свої відповідні вимоги до рекламних конструкцій та вивісок», – резюмував Олександр Смирнов.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua