Версія для людей із вадами зору

Олексій Резніков: «Столичний бюджет не постраждає від скорочення кількості рекламних конструкцій»

02 вересня 2016 року, 11:40

Міський бюджет не постраждає від скорочення кількості рекламних конструкцій у столиці, а заяви деяких операторів ринку про бюджетний колапс, який нібито може мати місце в разі скорочення кількості рекламних конструкцій, є нічим іншим, як маніпуляціями. Про це заступник голови КМДА Олексій Резніков розповів в ефірі радіо «Вісті».

 «Ці надходження незначні. За минулий рік вони склали близько 200 млн гривень. Говорити, що місто від цього постраждає – абсолютно нелогічно. Місто без засилля реклами та МАФів навпаки стане більш туристично та інвестиційно привабливим, бо перестане бути схожим на великий базар. Що стосується операторів, то у них теж не впадуть доходи, адже при скороченні кількості конструкцій у них скоротяться операційні витрати на обслуговування цих носіїв. Подивіться, скільки у нас порожніх площ, при цьому оператори витрачають гроші на їх утримання і техобслуговування. Ємність ринку при скороченні конструкцій у грошах лишиться та ж сама, що і зараз», – наголосив Олексій Резніков.

Він додав, що нові правила розміщення реклами у місті виключать можливість корупційних дій окремих посадових осіб, як і будь-яку можливість перерозподілу ринку. «Якщо уважно прочитати запропоновані Правила, то стане зрозуміло, що ні про який перерозподіл ринку не може бути й мови. Просто скоротиться кількість місць, де можна поставити конструкцію, оскільки з’явиться багато зон з обмеженнями», – зауважив Олексій Резніков.

Він навів у приклад Поділ, який стане першою форматною зоною, де буде дозволена винятково зовнішня реклама у вигляді сіті-лайтів.

«Операторам доведеться модифікувати свій бізнес. У сюжет ми не збираємося втручатись, але розміщувати рекламу можна лише на дозволених видах конструкцій», – додав посадовець.

Заступник голови КМДА розповів, що при розміщенні рекламних носіїв у місті буде застосовано так званий радіальний підхід, а максимальна дозволена площа білборду чи баннеру, які дозволять розміщувати лише у віддалених форматних зонах (на відстані від 40 до 150 метрів), складатиме 36 кв. м та 75 кв. м відповідно.

Нагадаємо, що на сайті КП «Київреклама» можна перевірити законність тієї чи іншої рекламної конструкції. Крім того, кожен може долучитися до проекту «Я Інспектор» і особисто контролювати та повідомляти про порушення щодо будь-якого рекламного носія.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua