Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Перші дні роботи невідкладної медичної допомоги у новому форматі довели абсолютну доцільність його запровадження (+відео)

03 вересня 2018 року, 12:14

Перші дні роботи невідкладної медичної допомоги в новому форматі довели абсолютну доцільність його запровадження. Про це повідомила директор Департаменту охорони здоров’я Валентина Гінзбург під час прес-брифінгу.

Вона нагадала, що з 1 вересня бригади невідкладної медичної допомоги перейшли у підпорядкування Центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф м. Києва.

«Таке нововведення, за розрахунками експертів, має позитивно відобразиться на роботі цієї служби, а отже – на якості надання медичної допомоги киянам. І досвід перших двох днів впровадження нового підходу довів, що саме так і сталося», – наголосила Валентина Гінзбург.

Так, за її словами, прогнозовано відбулася низка покращень у роботі невідкладної медичної допомоги, про які можна говорити вже зараз.

По-перше, з’явився більш жорсткий контроль над викликами.

«Відтепер всі виклики чітко контролюються вже на етапі телефонного дзвінка пацієнта. Ведеться аудіозапис звернення та таймінг від отримання виклику і до його виконання», – розповіла Валентина Гінзбург.

Ще одна перевага – фахова диференціація викликів.

«Прийом усіх викликів наразі здійснюється фахівцем, який здатен миттєво зорієнтуватися, яка саме допомога вам необхідна – невідкладна чи швидка. Насправді, це може врятувати не одне життя. До того ж, нововведення значно пришвидшує вирішення питання щодо госпіталізації хворого, якщо виникає така потреба», – зауважила вона.

Валентина Гінзбург підкреслила, що відповідно до договорів про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, які Центри первинної медико-санітарної допомоги м. Києва уклали з Національною службою здоров’я України, надання невідкладної медичної допомоги щоденно здійснюється і сімейними лікарями, педіатрами та терапевтами із 08:00 до 20:00 у будні та із 9:00 до 15:00 у вихідні та святкові дні.

Також директор Департаменту нагадала, що на базі Центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф м. Києва працює цілодобова телефонна лінія «Порада лікаря телефоном».

«У разі, якщо ви відчуваєте потребу проконсультуватися з лікарем, ви завжди можете зателефонувати 15-83 та отримати фахову пораду. Медик надасть рекомендації та допоможе визначитися із подальшою тактикою поведінки. З одного боку це допомагає надати собі чи близьким необхідну долікарняну допомогу. А з іншого – знижує кількість випадків, коли бригада «швидкої» їде до вас на незначне підвищення температури, залишаючи без допомоги того, кому вона терміново вкрай необхідна. Наприклад, людину із інфарктом чи інсультом», – закцентувала увагу киян Валентина Гінзбург.

«Таким чином, усі кияни отримують медичну допомогу контрольовано, вчасно, якісно і саме ту, яка кожному наразі потрібна», – підсумувала директор профільного Департаменту.

Що стосується питання переходу лікарів та фельдшерів невідкладної медичної допомоги до штату працівників Центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф м. Києва, то він триває за планом. Наразі офіційно переведено вже близько 80% співробітників.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]