Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Понад 250 працівників «Центру комунального сервісу» продовжують надавати дистанційні послуги киянам

29 березня 2022 року, 14:14

Понад 250 працівників комунального концерну «Центр комунального сервісу» продовжують у дистанційному режимі консультувати мешканців столиці з більш як 40 видів житлово-комунальних питань. Серед них варіанти оплати послуг, завіряння нарахувань та їхні коригування, передача показників лічильників тощо.

На сьогодні, зокрема, доступні наступні сервіси ЦКС: 

  • особистий кабінетна сайті ЦКС – для оплати в онлайн-режимі та передачі показань вузлів розподільного обліку теплової енергії, постачання гарячої води і централізованого водопостачання (лічильників);
  • електронний рахунок– для оформлення заявки на підключення до особистого кабінету та отримання онлайн-рахунку;
  • месенджерна Facebook-сторінці  – для отримання консультацій з усіх питань із можливістю обміну документами;
  • зворотний зв’язокна сайті ЦКС – для оперативних консультацій;
  • розділ «Дистанційне обслуговування»– для оформлення заявок, зокрема, для отримання дублікату рахунку-повідомлення; 
  • (044) 247-40-40– сall-центр – для консультацій та передачі показань лічильників;
  • стаціонарні номери телефонів– для передачі показань лічильників (номери у таблиці нижче);
  • Skype-зв’язок– для отримання консультацій з усіх питань із можливістю обміну документами;
  • 0 800 404 407– безкоштовна телефонна лінія для передачі показань лічильників з мобільного;
  • розділ «Додатковий сервіс»– для замовлення повірки, заміни чи встановлення лічильників.

 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]