Версія для людей із вадами зору

Понад 600 тисяч киян користуються особистими кабінетами на сайті «Центру комунального сервісу»

27 червня 2019 року, 15:36

Сьогодні понад 600 тисяч киян мають особисті кабінети на муніципальних сайтах ЦКС та ГІОЦ. Це майже половина всіх власників особових рахунків міста Києва. Відтепер для користувачів сайту ЦКС доступна можливість запису в електронну чергу, щоб потрапити на обраний час до фахівця сервісного центру ЦКС, та вирішувати питання дистанційно, залишивши відповідне звернення. Про це сьогодні під час прес-брифінгу повідомив генеральний директор комунального концерну «Центр комунального сервісу» Андрій Щербина.

Він презентував впроваджені на сайті ЦКС функцію попереднього запису до сервісних центрів та можливість дистанційного обслуговування споживачів.

«Центр комунального сервісу» працює із 2016 року за принципом «єдиного вікна» як єдина абонентська служба для виконавців комунальних послуг і є унікальною в Україні мережею, яка налічує 46 консультаційних центрів. Послугами ЦКС користуються практично всі кияни, які отримують комунальні послуги. Для порівняння – у січні 2017 року до Центру комунального сервісу звернулося майже 17 тисяч споживачів, а у травні 2019 року – понад 230 тисяч споживачів. Збільшення пов’язане з розширенням спектру послуг, які можна отримати у сервісних центрах та з появою нових послуг та нових виконавців – КП «Київтеплоенерго» та «Київкомунсервіс». І ми впоралися з таким навантаженням, шляхом посилення потужностей та впровадження нових сервісів», – зауважив Андрій Щербина.

Центр комунального сервісу допомагає споживачам у вирішенні питань нарахувань, проведення перерахунків, укладання договорів, передачі показань лічильників тощо. Зареєстровані користувачі особистого кабінету на сайті ЦКС отримують рахунки-повідомлення на електронну пошту, мають доступ до історії нарахувань, можуть подати показання лічильників та здійснювати сплату за спожиті комунальні послуги, зокрема, власники «картки киянина» сплачують без комісії.

Зокрема, на сайті ЦКС у розділі «Споживачам» дистанційно можна замовити розпломбування, опломбування квартирних лічильників води та опалення, контрольне зняття показань, дублікат рахунку-повідомлення, акт взаєморозрахунків за спожиті послуги, замовити довідку про стан заборгованості, внести зміни до кількості зареєстрованих у квартирі, заповнити форму для укладання договору про надання розстрочки по сплаті заборгованості тощо.

 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua