Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Постачальник електроенергії YASNO нагадує киянам, як відбуваються нарахування

04 листопада 2020 року, 13:10

Постачальник електроенергії, газу та енергоефективних рішень YASNO (ТОВ «Київські енергетичні послуги») нагадує киянам, як проводять нарахування, щоб кожен мешканець столиці міг планувати свої витрати на електроенергію. Аби клієнтам не треба було здійснювати обчислення самостійно, у платіжках уже вказана сума до сплати.

Постачальник YASNO щомісяця отримує об’єми споживання електроенергії від операторів системи розподілу (ОСР). Саме тому, щоб отримувати платіжки з фактичними нарахуваннями, важливо щомісяця з 1 до 3 числа передавати показання лічильника постачальнику або ОСР. Також показання фіксують контролери, які є співробітниками ОСР. На основі отриманих даних про об’єми YASNO здійснює розрахунок, застосовуючи відповідний тариф.

Нагадаємо, тарифи на електроенергію встановлюються державою та наразі залишаються без змін:

  • Базовий тариф – 0,9 грн/кВт·год при споживанні до 100 кВт·год та 1,68 грн/кВт·год при споживанні понад 100 кВт·год на місяць.
  • Пільговий тариф для будинків із електроопаленням діє з 1 жовтня до 30 квітня – 0,9 грн/кВт·год при споживанні до 3000 кВт·год та 1,68 грн/кВт·год при споживанні понад 3000 кВт·год на місяць.
  • Тариф для багатодітних, прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу становить 0,9 грн/кВт·год незалежно від обсягу споживання.

Якщо клієнт вчасно не передав показання, й енергокомпанії не мають даних про те, скільки кіловат-годин він використав за місяць, то розрахунок відбувається за середньодобовим споживанням. Якщо клієнт вчасно не передав показання, то постачальник отримує від оператора системи розподілу розрахунок за середньодобовим споживанням.

«Піклуючись про своїх клієнтів, YASNO прозоро інформує про те, як відбуваються нарахування. Якщо питання щодо суми в платіжці все ж виникають, наші фахівці надають роз’яснення у Facebook та за телефонами (044/067/066) 277-18-18. У соціальній мережі та за цими номерами клієнти можуть передати і показання YASNO. Інші зручні сервіси для цього – мобільний додаток, чат-бот у Viber, форма на сайті та Особистий кабінет», – розповів директор YASNO в Києві Віктор Мельников.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]