Версія для людей із вадами зору

Протягом поточного року київська житлово-комунальна інспекція провела понад дві тисячі перевірок із якості надання послуг киянам

09 грудня 2020 року, 17:25

У 2020 році житлово-комунальна інспекція міста обстежила низку житлових будинків на основі скарг і зауважень мешканців Києва, що стосуються якості житлово-комунальних послуг. За результатами інспекцій виконавці усували недоліки або робили перерахунок, сума якого склала майже 30 млн грн. Про це повідомив заступник голови КМДА Петро Пантелеєв.

«Із початку року муніципальна інспекція провела 2011 обстежень і перевірок житлових будинків на якість послуг. Зокрема, це перевірки планові та за зверненнями киян», – сказав Петро Пантелеєв.

Він додав, протягом року інспекція провела низку перевірок неякісного утримання будинків, споруд та прибудинкових територій, надання послуг централізованого опалення та гарячого водопостачання, якість підготовки до осінньо-зимового періоду в житлових будинках, а також обстежила дитячі ігрові майданчики.

За результатами спільних перевірок виправлені недоліки та здійснено перерахунок споживачам.

«Актуальними завданнями для інспекторів зараз є належна температура опалення. Тому вони моніторять звернення, що надходять до виконавців послуг через Центральну диспетчерську службу з питань ЖКГ – 1557, а також на сторінку у соцмережі Facebook», – підкреслив Петро Пантелеєв.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua