Версія для людей із вадами зору

Рівень оплати послуг водопостачання і водовідведення за липень склав 99% – «Київводоканал»

21 серпня 2020 року, 18:07

Рівень оплати послуг водопостачання і водовідведення за липень склав 99% (в тому числі населення – 98%). Про це повідомили у ПрАТ АК «Київводоканал».

У підприємстві зазначили, що більше ніж з мільйона особових рахунків, у 64% споживачів немає заборгованості або навіть є переплата.

«Але разом з тим, загальний борг мешканців багатоквартирних будинків станом на 1 серпня складає 599 мільйонів гривень, ці гроші ми могли б витратити на модернізацію обладнання, перекладку зношених мереж, будівництво нових важливих водопровідно-каналізаційних об`єктів тощо», – наголосили у «Київводоканалі».

Підприємство нагадує, що боржники можуть звернувшись до будь-якого з Центрів обслуговування споживачів «Київводоканалу» для оформлення реструктуризації.

Нагадуємо, що оплатити послуги водопостачання та водовідведення можна дистанційно:

- через мобільний додаток «Київводоканал», завантажений на Google Play;

- за допомогою банківської картки через сайт або мобільний додаток відповідного банку;

- в «Особистому кабінеті» на сайті Київводоканалу через онлайн-системи iPay, Portmone, Easypay, PayHub;

- на сайті «Центру комунального сервісу» (ЦКС), «Головного інформаційно-обчислювального центру» (ГІОЦ);

- за допомогою QR-коду, що надрукований на кожному рахунку-повідомленні.

Переглянути детальну інструкцію та подивитися відео про способи оплати послуг онлайн можна за посиланням.

 

 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua