Версія для людей із вадами зору

Систему електронного квитка у столиці закінчують тестувати

26 грудня 2018 року, 17:41

У столиці закінчують тестувати систему електронного квитка. Автоматизована система обліку оплати проїзду у міському пасажирському транспорті Києва (АСОП) почне працювати на початку наступного року. Про це повідомив директор Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій Юрій Назаров.

«Із 1 листопада у столиці розпочалось тестування роботи електронного квитка. На цьому етапі спеціалісти перевіряють працездатність системи, чи всі валідатори справні, чи витримує система навантаження. Тестування проводиться за участю внутрішніх спеціалістів. Орієнтовно, електронний квиток з’явиться у продажу вже на початку 2019 року», – повідомив Юрій Назаров.

До кінця жовтня 2019 року триватиме перехідний період, під час якого можливо буде придбати як е-квиток, так і звичайні квитки та жетони.

Наразі у вестибюлях метрополітену та на рухомих одиницях наземного транспорту розміщені інформаційні матеріали, які покликані ознайомити пасажирів із роботою системи. Про старт продажу квитків буде повідомлено додатково.

Дія е-квитка поширюватиметься на всі види громадського транспорту на основі безконтактної електронної пластикової картки (транспортної картки), картки киянина або QR-коду для одноразової оплати проїзду в електронному або паперовому вигляді.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua