Версія для людей із вадами зору

Судові позови проти комунальних тарифів – намагання зруйнувати систему обслуговування будинків та посилити кадрову кризу галузі – Петро Пантелеєв

22 грудня 2018 року, 15:38

Судові позови стосовно тарифів винятково муніципальних житлово-експлуатаційних організацій – намагання дестабілізувати ситуацію з обслуговуванням 8,5 тисячі житлових будинків, збільшити дефіцит працівників галузі. Крім того, судові рішення стосуються поняття тарифу, яке перестало існувати вже з червня цього року. Про це у своїй колонці на «Українській правді» зазначив заступник голови Київської міської державної адміністрації Петро Пантелеєв.

Він повідомив, що 20 грудня місто отримало повідомлення: адміністративний суд відхилив апеляційну заяву щодо оскарження рішення Окружного суду м. Києва про незаконність розпорядження КМДА від 6 червня 2017 року. Цим розпорядженням затверджені тарифи на прибирання будинків і прибудинкових територій, тобто ціни комунальних житлових організацій, за якими здійснюється обслуговування для 8,5 тисячі будинків Києва.

Наразі відносно зазначеного рішення готується касаційна скарга.

«Дуже прикро, що життєдіяльність Києва, питання стабільного надання послуг для майже двох мільйонів киян, робота кількох тисяч працівників – двірників, слюсарів, майстрів – стає розмінною монетою в політичних змаганнях. По-перше, зазначений тариф – це об’єктивна і реальна вартість послуг комунальних житлових організацій. Вона включає 16 видів робіт, у тому числі обслуговування будинкових мереж, протиаварійні роботи, освітлення, електрифікацію ліфтів тощо. По-друге, ціна є однією з найнижчих у Києві – 5-7 гривень за квадратний метр у середньому. Вона суттєво нижча, ніж ціна, наприклад, більшості приватних ЖЕКів. По-третє, відповідно до чинного законодавства, таке поняття як тариф припинило існувати з 10 червня цього року. Обслуговування здійснюється за договірними цінами підприємств, що повинна покривати фактичні затрати, аби не працювати у збиток. Тобто судове рішення стосується поняття тарифу, яке, по суті, перестало існувати», – повідомив Петро Пантелеєв.

За його словами, ініціатори судового позову не намагалися розібратися в економіці, отримати детальну інформацію про те, куди йдуть кошти, як вони розподіляються, які реальні витрати підприємства.

«Існуюча ціна послуги в керуючих компаніях дозволила нам не втратити ту необхідну для обслуговування будинків кількість двірників і інший лінійний персонал, а навпаки – дала нам змогу підвищити їм зарплату. Адже сьогодні дефіцит кадрів у системі комунальних ЖЕДів становить 40%. Як і в будь-якій сфері, у системі комунального обслуговування є проблеми, зауваження. Є ЖЕДи, що працюють краще, є гірші. Але сьогодні ця система працює стабільно, надає послуги за помірну ціну і реагує за допомогою міста на скарги споживачів. І руйнувати цю систему, заводити підприємства в боргову яму заради ілюстрації ефектних передвиборних обіцянок, оперуючи популістськими лозунгами, як мінімум нечесно по відношенню до киян», – резюмував заступник голови КМДА.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua