Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Центр комунального сервісу нагадує киянам про можливість відмовитися від паперового рахунку-повідомлення за житлово-комунальні послуги

11 вересня 2024 року, 15:47

В оновленому особистому кабінеті споживача на платформі «Центру комунального сервісу» кияни можуть відмовитися від доставки паперового рахунку-повідомлення і користуватися його електронною версією. Про це нагадує комунальний концерн «Центр комунального сервісу» (ЦКС).

Більше ніж за рік майже 230 тисяч абонентів Києва скористалися сервісом щодо відмови від паперових рахунків-повідомлень. Таким чином вони не накопичують паперовий архів і отримують платіжки за спожиті житлово-комунальні послуги на електронну пошту. Такий спосіб зручний, швидкий, безпечний і, що важливо, економить час. 

Електронну версію рахунку на оплату послуг можна завжди завантажити та зберегти на комп’ютері або мобільному телефоні, а за необхідності – роздрукувати.

Щоб отримувати електронні рахунки, необхідно зайти до свого особистого кабінету споживача і перейти до об’єкта, за яким потрібно відмовитись від паперового рахунка-повідомлення. 

Також це можна зробити в розділі: 

  1. «Налаштування» вибрати «налаштування повідомлення»;
  2. Залишити заявку на отримання електронного рахунку за посланням: https://komunalka.ua/bill_request.

Нагадаємо, що «Центр комунального сервісу» оновив особистий кабінет споживача.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]