Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

«Центр комунального сервісу» нагадує про зручні способи оплати житлово-комунальних послуг

18 січня 2023 року, 14:50

Для киян в електронному та паперовому форматі доступні рахунки для оплати житлово-комунальних послуг, наданих у грудні. Для користувачів особистого кабінету на сайті «Центру комунального сервісу» електронні рахунки доступні за посиланням: https://cks.com.ua/cabinet/objects/. Паперові, як зазвичай, доставлено у поштові скриньки. Про це повідомляє КК «Центр комунального сервісу». (ЦКС)

Для оплати за комірне у ЦКС пропонують зручні способи: особистий кабінет на сайті ЦКС або через індивідуальний QR-код, що надрукований на кожному рахунку-повідомленні.

Для оплати через особистий кабінет достатньо виконати 3 прості кроки:

  1. Створити обліковий запис. Зазначити ПІБ,  електронну адресу та номер телефону.
  2. Додати об’єкт (квартиру або кілька – для допомоги при оплаті старшим сусідам та родичам).
  3. Обрати зручний спосіб оплати та розрахуватись.

   Щоб оплатити за допомогою QR-коду, потрібно:

  • зісканувати код із рахунку та перейти за посиланням;
  • ввести номер телефону та електронну адресу;
  • натиснути «Сплатити».

Квитанції про оплату після онлайн-розрахунку надходять на електронну пошту, а також зберігаються в особистому кабінеті.

Також, у концерні звертають увагу, що для отримання електронних рахунків на e-mail можна залишити заявку за посиланням: https://cks.com.ua/bill

Нагадуємо, що оплатити без комісії можна за допомогою картки киянина. Оформити її у відділеннях «Ощадбанку» мають право всі, хто зареєстрований у Києві, жителі інших міст, які офіційно працевлаштовані в столиці, а також вимушені переселенці.

У комунальному концерні «Центр комунального сервісу» зауважили, що також сплатити за послуги можна онлайн через мобільні застосунки, каси банківських установ за встановленим графіком їхньої роботи, який можна дізнатися на офіційних сайтах, у муніципальних електронних додатках тощо.

Слід зауважити, що для коректних нарахувань за спожиті послуги, з 5-го числа і до кінця місяця включно, необхідно передавати показання вузлів розподільного обліку води та тепла (квартирних лічильників), скориставшись одним із зручних способів дистанційного обслуговування:

  • через особистий кабінет на сайті ЦКС;
  • за телефоном call-центру ЦКС – (044) 247-40-40 (вартість дзвінків із мобільного згідно тарифів вашого оператора зв'язку);
  • за стаціонарними номерами телефонів – для споживачів, чиї телефони з технічних причин неможливо перевести у тоновий режим: (044) 354-86-26; (044) 354-81-12; (044) 354-81-25; (044)354-81-28; (044)354-86-41; (044)354-81-15; (044)354-86-21; (044)354-86-24; (044)354-86-29; (044)354-86-06;(вартість дзвінків із мобільного згідно тарифів вашого оператора зв'язку).
  • через скриньки для передачі показань за адресами.

Для споживачів, у яких у квартирі встановлено бойлер, все одно потрібно передавати показання, навіть якщо вони не змінювалися.

КК «Центр комунального сервісу» дякує всім, хто з розумінням ставиться до роботи працівників житлово-комунальної сфери та попри дію воєнного стану і непросту соціально-економічну ситуацію продовжує сплачувати за спожиті житлово-комунальні послуги.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]