Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

«Центр комунального сервісу» нагадує шляхи повірки приладів обліку водопостачання і тепла

14 вересня 2023 року, 13:59

КК «Центр комунального сервісу» (ЦКС) надає консультації киянам щодо періодичної повірки приладів обліку. Отримати консультацію фахівців комунального концерну можна за номером: 044-247-40-40, чи на особистому прийомі в районних сервісних центрах ЦКС, або за дистанційними каналами обслуговування на сайті. Про це повідомила заступниця комерційного директора «Центру комунального сервісу» Юлія Петрик.

«Повірка квартирних лічильників здійснюється спеціалізованими компаніями. Споживач може самостійно обрати компанію, що виконує такі роботи, або замовити повірку у наших партнерів на сайті ЦКС, розділ «Повірка/заміна лічильників». Під час створення заявки необхідно вказати контактні дані, кількість квартирних лічильників та обрати вид послуги з переліку: повірка з демонтажем чи без демонтажу», – зауважила Юлія Петрик.

Вона додала, що при замовленні послуги на сайті ЦКС споживач заощаджує свій час, адже внесення інформації про результати повірки в облікові бази виконавців послуг відбуваються автоматично. А також додатково можна замовити доставку свідоцтва про проходження повірки в поштову скриньку за вказаною адресою.

Якщо споживач самостійно обрав підприємство, що виконує метрологічну повірку приладів обліку води та тепла, то після здійснення такої повірки споживач має обов’язково передати інформацію до фахівців ЦКС для актуалізації інформації в облікових базах постачальників послуг – КП «Київтеплоенерго» та ПрАТ «АК «Київводоканал».

Для актуалізації необхідно надати скан-копії документів:

  • свідоцтва про проходження повірки;
  • протоколу повірки/акта виконаних робіт із повірки лічильника, якщо повірка здійснювалась на місці без демонтажу лічильника;
  • актів демонтажу та монтажу лічильника;
  • актів опломбування і розпломбування, якщо повірка здійснювалася з демонтажем;
  • фото лічильників станом на дату звернення, із зазначенням адреси проживання.

Це можна зробити через дистанційні канали обслуговування: месенджер у Facebook, Telegram або Skype.

Для коректних нарахувань за спожиті комунальні послуги передавати показання квартирних лічильників потрібно щомісяця, з 5-го числа до останнього дня поточного місяця. Це можна зробити в особистому кабінеті споживача або скористатися іншим зручним каналом дистанційного обслуговування ЦКС.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]