Версія для людей із вадами зору

«Центр комунального сервісу» запроваджує онлайн-консультування споживачів через Skype

23 березня 2020 року, 13:29

«Центру комунального сервісу» (ЦКС) посилив потужності онлайн-спілкування на період запроваджених протиепідемічних заходів та обмежень у Києві. Від сьогодні зв’язатися зі спеціалістом ЦКС можна із застосуванням Skype–зв’язку.

Для цього потрібно лише встановити додаток Skype на комп’ютері або смартфоні, долучити контакт відповідного району та зателефонувати, попередньо пересвідчившись, що гаджет оснащений робочим мікрофоном.

Зокрема, за допомогою Skype-зв’язку можна проконсультуватися з будь-якого питання щодо нарахувань, укладення договорів, передачі показань та актуалізації даних з послуг опалення та гарячого водопостачання, утримання будинків, холодного водопостачання і водовідведення, вивезення сміття.

Довідково.

Фахівці працюватимуть за графіком: понеділок-четвер – із 9:00 до 18:00, п’ятниця – із 9:00 до 16:45, обідня перерва – з 13:00 до 13:45.

Перелік контактів фахівців ЦКС у Skype за районами:

-         Голосіївський: CKS_GOLOS_1

-         Дарницький: CKS_DARN_1

-         Деснянський: CKS_DESN_1

-         Дніпровський: CKS_DNIPR_1

-         Оболонський: CKS_OBOLON_1

-         Печерський: CKS_PECH_1

-         Подільський: CKS_PODIL_1

-         Святошинський: CKS_SVIAT_1

-         Солом’янський: CKS_SOLOM_1

-         Шевченківський: CKS_SHEV_1

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua