Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

«Центр комунального сервісу» запускає канал зв’язку у Telegram для вирішення житлово-комунальних питань

06 липня 2022 року, 11:25

КК «Центр комунального сервісу» розширює комплекс дистанційних сервісів для киян та запускає додатковий канал зв’язку – Telegram. Кияни зможуть отримати консультацію щодо нарахувань, перерахунків та оплати житлово-комунальних послуг. Про це повідомляє комунальний концерн.

Telegram дає змогу споживачам дистанційно надати відповідні заяви та документи (фото, скан-копії) щодо повірки чи заміни лічильників, актуалізації нового власника, для підготовки договорів на житлово-комунальні послуги, запросити дублікат рахунку-повідомлення, звернутися за допомогою в оформленні заявки на опломбування, розпломбування, перерахунку за показниками лічильників тощо.

Як зазначає підприємство, кияни все частіше віддають перевагу дистанційному способу вирішення житлово-комунальних питань – через наявні канали обслуговування  (телефон, скриньки для прийому звернень, Skype, месенджер на Facebook-сторінці).

Щоб знайти фахівця ЦКС у Telegram, достатньо в пошуковій стрічці додатку ввести відповідний nickname районного сервісного центру або перейти за посиланням:

  1. Голосіївський район – @CKS_GOLOS;
  2. Дарницький район – @CKS_DARN;
  3. Деснянський район – @CKS_DESN;
  4. Дніпровський район – @CKS_DNIPR;
  5. Оболонський район – @CKS_OBOLON;
  6. Печерський район – @CKS_PECH;
  7. Подільський район – @CKS_PODIL;
  8. Святошинський район – @CKS_SVIAT;
  9. Солом’янський район – @CKS_SOLOM;
  10. Шевченківський район – @CKS_SHEV.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]