У міському застосунку Київ Цифровий удосконалили сервіси громадського транспорту
У міському застосунку Київ Цифровий удосконалили сервіси громадського транспорту. Відтепер користувачі зможуть оцінювати кожну свою поїздку та лишати відгуки. Про це повідомив керівник цифрової трансформації Києва і заступник голови КМДА Петро Оленич.
«Відтепер користувачі Київ Цифровий зможуть оцінювати свої поїздки у громадському транспорті. Нова можливість з’явилася в записах про оплату проїзду транспортною картою та QR-квитком», – зазначив Петро Оленич.
Якщо користувач оплачує проїзд транспортною картою, то запис для оцінки з’явиться у стрічці вибраної карти. У разі оплати QR-квитком – оцінити поїздку можна в записі про використання квитка у стрічці новин на головному екрані.
Користувачі можуть:
- оцінити поїздку за шкалою від 1 до 5 зірок;
- вказати чинники, що вплинули на оцінку;
- залишити відгук і додати фото.
Оцінки опрацьовуватимуть відповідно до типу транспорту. Відгуки про користування наземним громадським транспортом – автобусами, тролейбусами та трамваями – спрямують до КП «Київпастранс», про метро – до КП «Київський метрополітен», про кільцеву електричку – до Укрзалізниці.
У новій версії Київ Цифровий також удосконалили сервіс «Рух транспорту» – додали в застосунок станції кільцевої електрички.
Користувачі можуть:
- знаходити всі станції електрички в пошуку або на мапі;
- переглянути розклад курсування поїздів у будні та вихідні;
- дізнаватися про пересадки на інший транспорт;
- зберігати станції в обрані, щоб мати їх у швидкому доступі.
«Рух транспорту» інтегрується з інформаційно-аналітичною системою «Майно» та отримує дані про міський транспорт: автобуси, тролейбуси, трамваї, метро та електричку. Сервіс продовжать удосконалювати за відгуками користувачів.
Нагадуємо, що квитки на електричку також можна придбати в застосунку Київ Цифровий.
Київ Цифровий – це застосунок, що об’єднав головні міські сервіси та адаптував їх до умов воєнного стану. Його сервісами користуються понад 2, 5 млн містян. Оновлену версію Київ Цифровий можна завантажити у App Store або Google Play.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]