Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

У столиці передбачена альтернативна можливість виклику «швидкої», якщо телефон 103 виявиться недоступним через перебої зі зв’язком – Валентина Гінзбург (+номери телефонів та e-mail для виклику)

28 листопада 2022 року, 14:46

Департамент охорони здоров’я пропонує киянам алгоритм дій у випадку, якщо телефон 103 виявиться недоступним через перебої зі зв'язком. Про це повідомила директорка Департаменту охорони здоров’я Валентина Гінзбург.

«По-перше, спробуйте набрати номер 103 не один, а хоча б два-три рази. Буває, що така наполегливість спрацьовує. Далі, не гаючи часу, перевірте, чи можливо для виклику допомоги додзвонитися на інші номери, які існують на випадок перебоїв із роботою лінії 103, як стаціонарні, так і мобільні. Також для абонентів «Київстар» існує можливість виклику «швидкої» смс-повідомленням на номер 10003. Не забувайте вказати інформацію щодо причини виклику, повну адресу (номер будинку, під’їзду, квартири та поверх), контактний телефон, ПІБ та вік хворого», – розповіла Валентина Гінзбург.

Так, якщо телефон 103 недоступний, можна скористатися спеціальними резервними номерами:

  • стаціонарні номери – 235-71-30, 235-80-54, 235-80-58, 235-80-59, 234-71-28, 234-01-75, 235-80-24, 235-42-53, 235-80-56, 234-75-43, 234-72-94;
  • мобільні номери – (067) 248-1446, (067) 248-1439, (067) 248-14-38, (067) 248-14-36, (067) 248-14-37, (067) 248-14-35, (067) 248-14-34, (067) 248-14-03, (067) 411-61-76.

Також можна зателефонувати на стаціонарні номери телефонів місцевих підстанцій/пунктів базування бригад ЕМД КНП «Центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва»: 235-30-57, 536-19-11, 258-31-90, 400-61-12, 280-22-49, 433-97-47, 518-26-88, 245-88-15, 245-88-16, 456-44-77, 515-26-07, 546-18-76, 573-82-83, 485-11-18.

У разі невдачі з телефонним зв’язком, при збереженні доступу до інтернету, директорка профільного Департаменту рекомендує відправити електронний лист  на e-mail:_[email protected]Він також має містити необхідні дані: причина звернення, номер будинку, під’їзду, квартири та поверх, контактний телефон, ПІБ, вік хворого.

Також, як варіант, – звернення до пункту постійного чи тимчасового базування бригад екстреної медичної допомоги, поліції, ДСНС, пунктів обігріву. Можна зупинити автомобіль швидкої, поліції, рятувальників і попросити про допомогу або самостійно звернутися до лікарні.

«Сподіваюся, що розширення можливостей зв’язку із медиками збільшать шанси на її вчасне отримання. Та маю до киян два прохання. По-перше – потурбуйтеся про тих, хто не може зробити цього сам: людей із інвалідністю, яким складно пересуватися самостійно, а також людей літнього віку, що мешкають поруч. По-друге, викликайте бригади екстреної медичної допомоги та медицини катастроф тільки тоді, коли стан дійсно критичний. Наприклад: втрата свідомості, судоми, розлад дихання, раптовий сильний біль у грудній клітині, анафілактична реакція, кровотеча, травма, що загрожує життю, нещасний випадок тощо. Адже поки «швидка» відпрацьовує ваш непрофільний виклик, медиків може очікувати той, для кого відлік справді йде на хвилини», – закликала Валентина Гінзбург.

 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]