Версія для людей із вадами зору

У жовтні «Центр комунального сервісу» навчив 170 охочих киян користуватися муніципальними онлайн-сервісами з оплати комунальних послуг

05 листопада 2019 року, 12:22

У жовтні 170 мешканців Києва пройшли навчання, які допомагають опанувати онлайн-сервіси з оплати комунальних послуг та дистанційного вирішення питань, пов’язаних з отриманням житлово-комунальних послуг. Про це повідомили в комунальному концерні «Центр комунального сервісу» (ЦКС).

Усе більше споживачів комунальних послуг обирають дистанційний спосіб вирішення питань за допомогою онлайн-сервісів на сайті «Центру комунального сервісу». Понад 600 тисяч киян користуються особистим кабінетом ЦКС, у якому без комісії за усі спожиті комунальні послуги можна розрахуватися карткою киянина. Також понад 100 тисяч киян скористалися онлайн-сервісом «Дистанційне обслуговування» для владнання питань нарахувань, укладання договорів та опломбування лічильників.

 Навчання містить детальну інструкцію з користування зручними інтернет-сервісами та практичне заняття, завдяки якому слухачі мають можливість:

Для реєстрації на навчання потрібно надіслати ПІБ та контактний номер телефону на електронну адресу: edu@src.kiev.ua або зателефонувати (044) 591-21-22.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua