Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

В умовах «червоної» зони клієнти КП «Київтеплоенерго» можуть скористатися дистанційними сервісами та консультаціями

15 листопада 2021 року, 16:20

Із 1 листопада «Центр комунального сервісу» (ЦКС) та центри обслуговування клієнтів для юридичних споживачів КП «Київтеплоенерго» приймають клієнтів за наявності негативного ПЛР-тесту або експрес-тесту на визначення антигена строком дії 72 години; або «зеленого» COVID-сертифіката; або документа про одужання.

За інформацією комунального підприємства, на час дії карантинних обмежень у столиці для споживачів відновлено дистанційні сервіси. Опломбувати/розпломбувати лічильник гарячої води чи опалення, поставити на комерційний облік чи здійснити контрольне зняття показань лічильника можна без візиту до центру обслуговування. Для цього потрібно написати електронний лист, додати необхідні документи та надіслати на електронну пошту: [email protected]

Також «Центр комунального сервісу» надає клієнтам «Київтеплоенерго» можливість вирішити більшості питань онлайн:

Усі інші питання, зокрема, щодо укладення договорів про надання житлово-комунальних послуг, договорів реструктуризації заборгованості та отримання завірених копій документів і довідок (наприклад, про стан заборгованості), можна вирішити на особистих прийомах у «ЦКС». Запис через електронну чергу на:  https://cks.com.ua/equery

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]