Версія для людей із вадами зору

Віталій Кличко: «До кінця літа Подільсько-Воскресенський міст звільнять від іржавих тимчасових підпірок» (+фото, відео)

12 червня 2019 року, 14:52

До кінця літа на Подільсько-Воскресенському мостовому переході приберуть тимчасові іржаві підпірки. Про заявив мер Києва Віталій Кличко під час перевірки того, як тривають роботи з будівництва мосту.

«Будівництво Подільсько-Воскресенського мостового переходу сьогодні – в активній стадії. Навесні цього року тут закінчили основні роботи з укріплення арочної конструкції, встановили 19 в’язів. Тепер на мосту демонтують крайні тимчасові опори, і до кінця літа він виглядатиме вже зовсім по-іншому. Також на нинішньому етапі робіт встановлюють балки автопроїзду, бурять сваї в районі озера Русанівське, облаштовують бар’єрне огородження і тротуари», – зазначив мер.

Він підкреслив, що будівельники здійснили «ювелірну» роботу при з’єднанні стиків мосту, що виконані в дуже складний спосіб. Він дозволяє мінімізувати коливання між частинами мосту до міліметрів. На арці встановили сучасне обладнання, яке вивчає «поведінку» мосту.

«Хочу зазначити: Подільсько-Воскресенський – це найбільший арочний міст в Європі, і він буде найвитривалішим за навантаженнями. На мосту облаштують 6 смуг для автомобільного руху та 2 залізничних колії для метро, прокладуть трубопровід. Проектна пропускна спроможність мостового переходу – 60 тис. одиниць авто на добу. А це б суттєво розвантажило інші транспортні артерії міста», – зазначив Віталій Кличко.

 

У планах робіт на цей рік – облаштування естакади від дамби Русанівських садів до порталу метрополітену, де в майбутньому нова гілка метро з Троещини виходитиме на міст.

«Ми повинні завершити і будівництво з’їздів із мосту. На кількох його прогонах вже почали вкладати асфальт, інженерні комунікації. Сподіваємося вже наприкінці наступного року відкрити автомобільне сполучення через Подільсько-Воскресенський. А наступним етапом буде будівництво метро, на яке так чекають кияни», – наголосив мер столиці. 

Віталій Кличко нагадав, що Подільсько-Воскресенський міст будують із 2003-го року. А документи щодо планів його будівництва датовані ще 1979 роком.Для завершення будівництва, за оцінками фахівців, потрібно ще понад 6 млрд грн. Довжина мостового переходу від вул. Межигірської до бульвару Перова – більше 10 кілометрів.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua