Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Власники приватних котелень зобов’язані подбати про їхню технічну готовність та заздалегідь вирішити проблеми договорів на постачання газу – Петро Пантелеєв

18 серпня 2023 року, 15:03

Усі власники чи обслуговуючі організації, які відповідальні за роботу котелень, що перебувають у приватній власності, повинні підготувати обладнання до роботи взимку та вирішити всі питання, пов’язані з угодами на постачання природного газу. На сьогодні сформований перелік проблемних адрес, де приватні власники котельних відтерміновують вирішення нагальних підготовчих питань, що неприпустимо, враховуючи наближення опалювального сезону. Про це заявив заступник голови КМДА Петро Пантелеєв, оглядаючи одну з таких котелень на території Солом’янського району.

Він зауважив, що всі районні та міські служби готові в межах повноважень сприяти у вирішенні цих проблем, адже всі житлові та інші будівлі мають стабільно й безпечно розпочати опалювальний період. Однак ключову роль у цьому процесі відіграє власник, який не повинен ігнорувати свої обов’язки.

«Перевірили стан однієї приватної котельні, обладнання якої розміщене в підвалі приватної будівлі. Будівля перебуває в напівзруйнованому стані. Тим не менше, котельня має постачати тепло до 8 житлових будинків, і залишати це питання без уваги ніхто не має права. Разом із власником приміщення ми провели робочу зустріч, визначили конкретні заходи, відповідальність кожної зі сторін – району, комунального підприємства «Київтеплоенерго» та власника, а також терміни виконання. Котельня працюватиме й надалі, тому в наступному році треба вирішувати питання її реконструкції або перенесення в більш прийнятне з точки зору експлуатації місце», – сказав Петро Пантелеєв.

Він зауважив, що такі «хронічні» випадки, пов’язані з майном та обладнанням, що перебувають у приватній власності і які можуть бути потенційно проблемними, необхідно постійно тримати на контролі і вчасно виявляти, щоб не допустити надзвичайних ситуацій.

Перелік обʼєктів із приватними котельнями, де існують проблеми з підготовкою до опалювального сезону

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]