Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Як оплачувати електроенергію за декількома особовими рахунками: покрокова інструкція від YASNO

16 травня 2023 року, 12:34

YASNO створив сервіси, що дозволяють сплачувати за спожиту електроенергію за кількома особовими рахунками. Це стосується клієнтів, котрі мають у власності декілька квартир або хочуть допомогти сплатити, наприклад, родичам чи одиноким сусідам, які потребують допомоги. Про це нагадує електропостачальна компанія.

Нижче – покрокова інструкція, як це робити за лічені хвилини.

Особовий рахунок – це числовий ідентифікатор клієнта, який присвоюється при укладенні договорів про розподіл та постачання електричної енергії. Особовий рахунок зазначається у кожній квитанції за електроенергію від YASNO. Дізнатись його також можна зателефонувавши до контакт-центру або звернувшись в енергоофіси постачальника.

Сплачувати за електроенергію за декількома особовими рахунками за допомогою онлайн-сервісів YASNO просто і зручно. Робити це можна через:

Особистий кабінет

Щоб підключити додаткові особові рахунки, варто в Особистому кабінеті натиснути кнопку «Додати особовий рахунок» і вказати необхідну інформацію. Після цього у правому верхньому куті вашого кабінету відображатимуться всі додані особові рахунки. Таким чином не буде потреби вводити їхні дані щоразу. Це дуже зручно, якщо необхідно за когось сплачувати щомісяця. Функціонал кабінету дозволяє додавати необмежену кількість особових рахунків.

Чатботи у Viber та Telegram

Через головне меню в обох чатботах можна підключити по 5 особових рахунків та швидко сплачувати за потреби.

Сервіси Оплата за адресою та Оплата за особовим рахунком

Сервіси дозволяють здійснювати оплати за інших клієнтів без реєстрації, достатньо лише ввести номер особового рахунка або адресу. Ці сервіси зручно використовувати, якщо є потреба у разовій допомозі в оплаті за електроенергію.

«Сервіси YASNO дозволяють сплачувати за електроенергію у декілька кліків. Це зберігає час, тому нам би хотілось, щоб якомога більше клієнтів користувались ними. Але ми розуміємо, що є клієнти, котрим уже складно опанувати ці технології, то ж закликаємо допомагати вашим бабусям, дідусям та самотнім сусідам. У вас це займе менше хвилини, а їм збереже години дорогоцінного часу», – наголосив генеральний директор YASNO Сергій Коваленко.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]