Юрій Назаров: «Ми врахуємо пропозиції тестувальників е-квитка під час вдосконалення сервісу»
У Києві завершилося тестування Kyiv Smart Card. У рамках тестування активні кияни перевіряли готовність столиці до офіційного запуску єдиного електронного квитка, яке відбудеться 1 квітня.
Сьогодні Київ – це найчисельніша транспортна система України, якою щодня користується 1,5 млн пасажирів. Якісне функціонування е-квитка є запорукою активного життя в місті. Щоб переконатися в ефективній роботі квитка, а також заздалегідь виявити й виправити можливі недоліки, команда Kyiv Smart City спільно із Департаментом інформаційно-комунікаційних технологій КМДА запропонували киянам долучитися до перевірки транспортної картки.
«Протягом місяця 200 учасників безкоштовно користувалися Kyiv Smart Card у всіх видах громадського транспорту та ділилися враженнями у блогах на Facebook під хештегом #ятестуюеквиток. Усього наша команда отримала понад 3000 заявок на участь у тестуванні. Для об’єктивності дослідження обрали представників різних категорій населення. Ми врахуємо пропозиції тестувальників е-квитка під час вдосконалення сервісу», – повідомив директор Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Юрій Назаров.
Під час пересування містом на громадському транспорті тестувальники звертали увагу на такі параметри:
- зручність е-квитка для пасажирів ;
- швидкість роботи турнікетів і валідаторів ;
- переваги і недоліки системи;
- економію часу і коштів;
- доступність Kyiv Smart Card у точках продажів;
- оперативність і ефективність служби підтримки;
- способи поповнення транспортної картки;
- систему контролю транспортної картки в додатку Kyiv Smart City.
Незабаром будуть презентовані результати тестування в форматі відповідей на актуальні запитання містян. Учасників та інших киян поінформують про виявлені недоліки системи та терміни, у рамках яких технічна команда зможе їх усунути задля зручності пасажирів.
Команда Kyiv Smart City висловлює щиру подяку всім учасникам тестування, які відгукнулися і допомогли покращити сервіс єдиного електронного квитка. Активні кияни підтримували зв’язок із технічною підтримкою в режимі реального часу 24/7, записували кумедні відео та ділилися новинами в соціальних мережах. Бажання мешканців міста брати участь у процесах його вдосконалення є імпульсом для нових проектів із залученням громадськості.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]