Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

«Центр комунального сервісу» запроваджує обмежувальні заходи для попередження розповсюдження коронавірусу

13 березня 2020 року, 15:14

КК «Центр комунального сервісу» запроваджує низку протиепідемічних заходів та обмежень під час прийому у сервісних центрах. Про це повідомили у комунальному концерні.

Зокрема, з 12 березня у всіх сервісних центрах ЦКС:

  • проводять наскрізне провітрювання та вологе прибирання із дезінфекційними засобами (технологічна перерва із 13:00 до 13:30 – у районних сервісних центрах та за звичним графіком у точках крокової доступності);
  • ввели заборону на обслуговування відвідувачів з характерними зовнішніми проявами ГРВІ без масок;
  • не допускають до роботи фахівців із ознаками інфекційного захворювання.

У ЦКС нагадують, що більшість питань можна вирішити дистанційно, не відвідуючи сервісні центри, – за телефоном call-центру: 247-40-40 та через сайт «Центру комунального сервісу».

Зокрема, у розділі «Споживачам» можна:

  • записатись в «електронну чергу»: https://cks.com.ua/equery
  • замовити опломбування, розпломбування, акт звіряння, змінити кількість мешканців: https://cks.com.ua/remote
  • замовити повірку, заміну чи встановлення лічильників: https://cks.com.ua/services/
  • дізнатися відповідь на «часті питання»: https://cks.com.ua/faq
  • оперативно проконсультуватися: https://cks.com.ua/feedback
  • сплатити за усі спожиті послуги та передати показання лічильників води і опалення можна через особистий кабінет ЦКС: https://cks.com.ua/cabinet

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]