Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

З 25 серпня картка метро не продаватиметься і не поповнюватиметься у касах 10-и станцій метрополітену

23 серпня 2019 року, 17:13

Місто впроваджує електронний квиток, тому з 25 серпня картка метро не продаватиметься і не поповнюватиметься у касах 10-и станцій метрополітену. Про це повідомили у КП «Київський метрополітен».

Так, картка метро не продаватиметься і не поповнюватиметься на таких станціях:

  • «Хрещатик» (центральний вихід);
  • «Театральна»;
  • «Майдан Незалежності»;
  • «Академмістечко» (вихід до магазину NOVUS);
  • «Лісова» (вихід до ТЦ «Даринок»);
  • «Арсенальна»;
  • «Теремки» (вихід до ТЦ «Магелан»);
  • «Сирець»
  • «Почайна» (вихід до вул. С.Бандери);
  • «Площа Льва Толстого».

Натомість у цих касах можна придбати та поповнити Kyiv Smart Card. Водночас, можна буде використати раніше записані поїздки, скориставшись безконтактною карткою метро, як звичайно. Також оплатити проїзд можна е-квитком або жетоном.

На станції метро «Площа Льва Толстого» також реалізовуватиметься QR-квиток.

Більше про електронний квиток за посиланням: https://transport.kyivcity.gov.ua/.

«Гаряча лінія» для додаткової інформації: 044 366 55 55 або 15-51.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]