Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

За 2020 рік оператори Контакт-центру 15-51 прийняли та опрацювали понад 2 мільйони дзвінків – Дмитро Загуменний

18 січня 2021 року, 15:16

За 2020 рік оператори Контакт-центру 15-51 прийняли та опрацювали понад 2 мільйони дзвінків. Про це повідомив керівник апарату Київської міської державної адміністрації Дмитро Загуменний.

«Оператори нашого Контакт-центру минулоріч прийняли й опрацювали 2 млн 081 тис. 498 дзвінків. Це на 240 тисяч більше, ніж у 2019 році. Зареєстрували 1 млн 223 тис. 509 звернень. Найчастіше заявники зверталися із питань сфери житлово-комунального господарства. Таких звернень у 2020 році у нас було понад півмільйона. До ТОП-3 також потрапили сфери соціального забезпечення – 82 651 звернення, та благоустрою – 46 272 звернення», – розповів керівник апарату КМДА.

Дмитро Загуменний додав, що для зручності користувачів звернення приймалися різними каналами зв’язку. Так, 923 924 звернення прийняті телефоном «гарячої лінії» 15-51; 208 131 звернення – через сайт та мобільні додатки. Ще 89 694 звернення отримані від державної установи «Урядовий контактний центр». Майже по тисячі звернень отримані через електронну пошту та під час телеефірів.

«Оператори працюють у режимі нон-стоп – 24 години, 7 днів на тиждень, без вихідних і святкових днів. Зокрема, за рік оператори надали понад 800 000 телефонних консультацій, із яких 20 644 надали фахівці юридичного відділу за зверненнями від громадян із питання отримання безоплатної первинної правової допомоги», – зазначив Дмитро Загуменний.

Він підкреслив, що міська влада зацікавлена у покращенні якості роботи сервісу та зростанні кількості звернень. Адже Контактний центр – це не лише скарги чи звернення, за номером 15-5 кияни отримують різноманітну інформацію та оперативну консультацію з багатьох питань.

Нагадаємо, кияни можуть звернутися до Контактного центру, зателефонувавши на «гарячу лінію» 15-51, залишивши повідомлення через сайт (www.1551.gov.ua) або через мобільний додаток 1551.

На базі контактного центру працює бюро знахідок Luck Find (http://www.luckfind.me), інформаційно-довідковий ресурс «База знань» (http://wiki.1551.gov.ua), на якому можна отримати відповіді на найбільш поширені питання щодо роботи комунальних служб, тарифів, сплати комунальних послуг та інші.

Також щовівторка на офіційному веб-порталі Установи проводиться онлайн-трансляція, під час якої з киянами спілкуються керівники структурних підрозділів КМДА щодо актуальних питань функціонування міста. Так, у 2020 році була проведена 41 пряма лінія у рамках проекту «Прямий зв'язок з київською міською владою».

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]