Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

За 2022 рік у ЦНАПах столиці опрацювали понад 1 млн звернень громадян – Микола Поворозник

06 січня 2023 року, 13:05

Минулого року адміністратори столичних Центрів надання адміністративних послуг опрацювали 1 млн 70 тисяч 656 звернень від громадян. Про це повідомив перший заступник голови КМДА Микола Поворозник на своїй сторінці у Facebook.

«Попри всі виклики, які столиця долала із 24 лютого 2022 року через повномасштабне вторгнення агресора, місто забезпечило стабільну роботу Центрів надання адміністративних послуг. Так, минулого року 590 388 документів заявники подали особисто. Із 1 листопада ми зупинили електронний запис до ЦНАПів на конкретну годину. Заявників приймають за електронною чергою, що формується у приміщеннях ЦНАПів. У посиленому режимі працював і продовжує працювати Сall-центр: за 2022 рік надано 459 807 телефонних та онлайн консультацій. Також адміністратори опрацювали 12 980 електронних звернень та 7 481 пакет документів, що надійшли поштою», – розповів Микола Поворозник.

Він також розказав про найбільш актуальні послуги серед заявників Центрів надання адміністративних послуг.

«Найбільш актуальними послугами для заявників у 2022 році стали реєстрація місця проживання/перебування, а також реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Звичайно ж, затребуваними залишаються паспортні послуги», – зазначив перший заступник голови КМДА.

Нагадаємо, що у разі оголошення повітряної тривоги до початку робочого дня, ЦНАПи починають працювати через 30 хвилин після закінчення повітряної тривоги. У разі оголошення повітряної тривоги під час робочого дня усі працівники та відвідувачі переходять до найближчого укриття. У цьому разі роботу відновлюють протягом 10 хвилин після відбою повітряної тривоги.

У разі відсутності світла ЦНАПи не надають послуг, пов’язаних із роботою електронних систем/реєстрів, а саме:

  • паспортні послуги (крім вклеювання фото у паспорт громадянина України 25, 45 років);
  • реєстрація майна;
  • реєстрація бізнесу;
  • витяги з Державного земельного кадастру;
  • послуги при народженні дитини;
  • послуги в будівельній сфері;
  • Є-Декларація.

Сall-центр працює у посиленому режимі. Всю актуальну інформацію щодо отримання послуг, стану розгляду та готовності поданих документів можна отримати за телефонами:

  • 044 202-60-38
  • 044 202-60-39.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]