Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

За минулий рік у КМДА опрацювали понад 5 тисяч запитів на публічну інформацію. 99,3% із них – задоволено

01 лютого 2017 року, 13:19

 

У 2016 році Київська міська державна адміністрація розглянула 5 147 запитів на інформацію, що у 1,3 рази більше, ніж у 2015 році. Загалом, з початку дії закону «Про доступ до публічної інформації», кількість запитів на «публічку», яка надходить до КМДА, зросла у 3,5 рази. При цьому зросла і частка задоволених запитів – у 2016 році КМДА відповіла на 99,3% запитів, а у 2015 році цей показник був на рівні 94,7%. Про це повідомив керівник апарату КМДА Володимир Бондаренко.

«Минулого року, якщо порівнювати з показниками за 2015 рік, ми зафіксували зміни активності різних категорій запитувачів. Так, зменшилася частка запитів від фізичних осіб: у 2016 році від фізосіб надійшло 65% від загальної кількості запитів, а у 2015 році цей показник  був на рівні 70%. Проте, в 3 рази збільшилась активність юридичних осіб – 27% від загальної кількості у 2016 відносно 13% у 2015 році. Частка запитів від об’єднань громадян без статусу юридичної особи зменшилася з 17% у 2015 до 8% у 2016», – розповів Володимир Бондаренко.

Він нагадав, що мова йде саме про інформаційні запити, які опрацьовуються відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації». Журналістські запити на коментарі або інтерв’ю реєструються окремо. Однак і тут спостерігається збільшення з 3 666 запитів ЗМІ у 2015 до 4022 запитів ЗМІ у 2016 році.

«Помітна активність киян вкотре підтверджує, що міська адміністрація стає відкритішою, її сервіси для киян – зручнішими. Із кожним роком все більше інформації про діяльність міста з’являється у відкритому доступі та Київ справді стає у цьому напрямі європейським містом», – зауважив керівник апарату КМДА.

Левову частку запитів на публічну інформацію (52%) у 2016 році адміністрація отримала електронною поштою (у 2015 році – 62%). Зменшилась питома вага запитів, отриманих у листах через поштові відправлення (22% від загальної кількості у 2016 році, 12% – у 2015 році), телефоном (0,7% у 2016, 0,85% у 2015 році) та факсом (0,37% у 2016, 0,52% у 2015 році). Натомість, збільшилась кількість запитів, отриманих іншими каналами (як правило, особисто або від інших органів влади) – 35% у 2016 році у порівнянні з 15%, отриманими у 2015 році.

Керівник апарату КМДА зазначив: «Якщо минулого року заявники більше запитували інформацію довідкового та науково-технічного характеру, то в 2016 році більшість запитів була подана стосовно статистичної інформації, інформації правового характеру та інформації про особу. Також, 65% запитів було спрямовано на отримання копій документів та інформації з питань житлово-комунального господарства».

Найбільш популярними минулого року були  запити з таких тем:

Кількість отриманих запитів

Основні теми

 
 

935

Перелік вільних земельних ділянок, оренда земельних ділянок, земля для учасників антитерористичної операції, витяги із земельного кадастру, копії розпоряджень/рішень про виділення земельних ділянок

 

669

Розміщення тимчасових споруд, майданчиків для харчування, витяги із містобудівного кадастру, дозволи на виконання будівельних робіт, копії розпоряджень про перейменування вулиць, присвоєння поштової адреси, пайові внески, питання реклами

 

259

Охорона культурної спадщини, перелік пам’яток, перелік закладів культури, проведення культурно-масових заходів

 

285

Порушення благоустрою, видача контрольної картки, демонтаж тимчасових споруд, утилізація побутових відходів, озеленення, робота пляжів

 

232

Проведення ремонтних робіт, житловий фонд, комунальне господарство, гуртожитки, створення ОСББ, надання житлово-комунальних послуг, тарифи на житлово-комунальних послуг

 

229

Оренда приміщень комунальної власності, нерухомого майна, що належить територіальній громаді (кінотеатри, ринки), приватизація

 

183

Копії рішень Київради, робота комісій Київради

 

165

Паспорти маршрутів громадського транспорту, облаштування зупиночних комплексів, робота громадського транспорту, розміщення реклами в транспорті, утримання доріг у належному стані, встановлення дорожніх знаків

 

142

Забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб, пільги внутрішньо переміщених осіб, пільги для інвалідів/малозабезпечених, «Картка киянина», субсидії на оплату житлово-комунальних послуг

 

134

Тарифи на житлово-комунальні послуги, копії розпоряджень про становлення тарифів на житлово-комунальні послуги, копії інвестдоговорів, пайові внески

 

134

Фінансування закладів освіти та дитячих навчальних закладів, проведення ремонтних робіт, забезпечення методичною літературою

 

126

Забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб, учасників антитерористичної операції, квартирний облік

 

121

Копії розпоряджень про перейменування вулиць (декомунізація), протоколи засідань комісій про перейменування вулиць, декомунізація, створення ОСН, публікації нормативно-правових актів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у комунальних ЗМІ

 

 

Разом зі збільшенням загальної кількості запитів, дещо зросла й кількість скарг щодо їх опрацювання. Так, у 2016 році до КМДА надійшли 259 скарг, а у 2015 році їх було 242.

Аналіз запитів на публічну інформацію дає змогу місту коригувати свої дії для спрощення доступу до баз даних за тими чи іншим напрямами. Найближчим часом міська влада планує впровадити кілька проектів, які дозволять ще більш спростити доступ до публічної інформації і зробити процес пошуку та отримання потрібних даних оперативнішим і зручнішим.

Наразі в КМДА працює електронна Система обліку публічної інформації, яка значно спрощує доступ до документів, які продукуються КМДА, РДА та їхніми структурними підрозділами. Так, зареєструвавшись у системі, можна не лише отримати інформацію про документи, а й завантажити їх скан-копії.

Нагадаємо – аби отримати публічну інформацію, розпорядником якої є КМДА, необхідно подати відповідний запит на інформацію в усній, письмовій чи іншій формі:

  • електронною поштою – за адресою: [email protected];
  • поштою – на адресу: 01044, Київ-044, вул. Хрещатик, 36, каб. 107 (на конверті вказати: «Інформаційний запит»);
  • факсом – за номерами: (044) 202-71-18;
  • телефоном – за номерами: (044) 202-76-00, (044) 202-76-42.

Усі запити на публічну інформацію реєструються та опрацьовуються Управлінням інформаційного забезпечення та доступу до публічної інформації апарату КМДА. Особисто подати запит можна з понеділка до п’ятниці з 9:00 до 18:00 за адресою: вул. Хрещатик, 36, кабінет 107 (для входу на перший поверх адмінбудівлі КМДА спеціальна перепустка не потрібна).

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]